ماهان شبکه ایرانیان

با انتخاب مظفری به مطالبه هواداران دولت توجه شد

امیر اقتناعی:پس از دو دهه این اتفاق در استان خراسان رضوی رخ داد و به خواسته و مطالبه هواداران دولت توجه شد

با انتخاب مظفری به مطالبه هواداران دولت توجه شد

عضو شورای مرکزی و معاون اجرایی و هماهنگی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین مطرح کرد: براساس مبانی گفتمانی دولت دکتر پزشکیان و وعده‌هایی که به مردم داده؛ به جرات می‌توان گفت انتصاب دکتر مظفری به عنوان استاندار خراسان رضوی، به دو علت، بهترین انتصاب در میان استاندارهایی که انتخاب شدند، بوده است. علت اول این است که دکتر مظفری در بین گزینه‌هایی بودند که فعالین ستادی دکتر پزشکیان در استان خراسان رضوی پیشنهاد شده بودند، یعنی در بین گزینه‌هایی بودند که تمام آن‌ها گزینه‌های خوبی بودند. فکر می‌کنم این انتصاب اتفاق بسیار خوبی بود که پس از سال‌ها برای استان خراسان رضوی رخ داد. 

وی افزود: خراسان رضوی پس از دولت اصلاحات، استاندار اصلاح طلب به خود ندیده بود که دولت بتواند با نوع انتصاب خود پاسخ هواداران و بدنه را در استان به درستی بدهد. تقریبا می‌توان گفت پس از دو دهه این اتفاق در استان خراسان رضوی رخ داد و به خواسته و مطالبه هواداران دولت توجه شد. ضمن اینکه استانداری انتخاب شد که منطبق بر گفتمان و وعده‌هایی بود که رئیس‌جمهور در ایام انتخابات به هواداران خود وعده داده بودند. اتفاقی که رخ داده است را از 84 به این سمت دیگه نداشتیم و در دولت روحانی نیز بدون توجه به رضایت بدنه و هواداران دولت، انتخاب استاندار صورت می‌گرفت. 

اقتناعی اظهار داشت: علت دوم نیز این است که دکتر مظفری استاندار بومی محسوب می شوند، سابقه کار در استانداری را دارند و در مجموعه وزارت کشور نیز فعالیت داشتند. با توجه به مسیری که ایشان در حوزه بروکراسی و ساختار بروکراتیک جامعه ایران و کشور طی کردند، اگر به سوابق ایشان اعم از ریاست دانشگاهی، فرمانداری نیشابور، معاونت استانداری، نمایندگی مجلس، مستشار دیوان محاسبات منطقه آزاد کیش و.. نگاه کنیم؛ دکتر مظفری مدیر اصلاح‌گوی توسعه گرا است. 

وی با اشاره به اینکه دکتر مظفری کارنامه‌ موفقی داشتند، افزود: فضاهایی که ایشان تجربه کردند قطعا به غنای نظری و تجربی دکتر مظفری خواهد افزود. جای تشکر دارد که وزارت کشور  و شخص وزیر کشور در مقابل تمام فشارهای جریان‌های مخالف دولت و برخی از نمایندگانی که اصرار داشتند گزینه خود را قالب کنند، ایستادگی کردند.

عضو شورای مرکزی و معاون اجرایی و هماهنگی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: استانداری برای خراسان رضوی انتخاب شده که به لحاظ قد و قامت جزو استاندارها و مدیران بلند قامت برهه زمانی فعال محسوب می‌شود. امیدوارم که دست‌اندرکاران در خراسان و تمام اهالی خراسان و خصوصا مشهد به عنوان یکی از شهرهای استراتژیک ایران قدر این انتخاب را بدانند و دکتر مظفری از فرصت پیش‌آمده به بهترین شکل ممکن برای توسعه هرچه بیشتر استان خراسان رضوی و رفع مسائل و معضلات متعدد زیست‌محیطی، فرهنگی و اجتماعی و حتی سیاسی که استان خراسان رضوی و شهر مشهد دارد، بتوانند بهترین استفاده را کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به سابقه کاری دکتر مظفری، ایشان تجربه و شبکه روابط گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف اداری، اقتصادی و اجرایی دارند، گفت: با فعال کردن شبکه روابط، یک پتانسیل و انرژی بسیار خوب فعال می‌شود، به شرطی که دیگر گروه‌ها و بخش‌های استان همه پای کار آیند و توسعه مشهد و استان خراسان رضوی را نقطه وحدت و اشتراک قرار دهند و حول آن محور به توافق رسند و همه به دکتر مظفی کمک کنند که این اتفاق رخ دهد و خیر آن به تمام مردم مشهد و خراسان رضوی برسد. 

امیر اقتناعی افزود: دکتر مطفری این توان را دارد که اتفاقات بسیار خوبی در مشهد و خراسان رضوی رقم زند. بهتر است که دست‌اندرکاران مباحث را شخصی، باندی و جنایی نکنند و حول محور و کلیدواژه توسعه همه پای کار آیند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دکتر مظفری در پناه امام مهربانی‌ها امام علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) در پایتن دوره زمام‌داری خود در استان خراسان رضوی، کارنامه بسیار مقبول و نام و یاد بسیار نیکی از خود به جای گذارند. از این فرصت استاده می‌کنم و به همه اهالی خراسان تربریک میگم و برای دکتر مظفری هم بهترین‌ها را در راه توسعه هرچه بیشتر شهر مشهد آرزومندم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان