ماهان شبکه ایرانیان

دانشگاه آیت‌الله‌ بروجردی از زیرساخت‌های علمی، آموزشی و توسعه استان محسوب می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت : دانشگاه آیت‌الله‌ بروجردی از زیرساخت‌های علمی و آموزشی و توسعه استان محسوب می شود.

دانشگاه آیت‌الله‌ بروجردی از زیرساخت‌های علمی، آموزشی و توسعه استان محسوب می شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در بازدید از پروژه‌های عمرانی و دستاوردهای دانشگاه گفت این بازدید با هدف جذب بیشتر منابع استانی جهت پیشرفت پروژه‌های دانشگاه صورت گرفت.

وی  هدف از این بازدید بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های زیرساختی و برنامه‌ریزی برای بهبود و توسعه امکانات علمی و آموزشی و با هدف جذب بیشتر منابع استانی جهت پیشرفت پروژه‌های دانشگاه و استان بود.

در این بازدید، موضوعات مختلفی از جمله توسعه زیرساخت‌های آموزشی، تقویت ظرفیت‌های علمی، و راهکارهای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی مطرح شد. این نشست همچنین به بررسی نیازهای دانشگاه و تبادل نظر درباره چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی توسعه آن پرداخت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از نزدیک از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت آن‌ها قرار گرفت. این بازدید و نشست، گامی مهم در راستای تقویت همکاری‌های میان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) به‌منظور توسعه پایدار زیرساخت‌های علمی و آموزشی استان محسوب می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان