ماهان شبکه ایرانیان

جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل (+ ۱۰ نمونه)

در ادامه برخی از پرطرفدارترین و جدیدترین رنگ‌های قابل استفاده برای مبل استیل جدید را با هم بررسی می‌کنیم.

انتخاب رنگ پارچه مناسب برای مبلمان استیل تاثیر زیادی روی زیبایی این مبل‌ها دارد. در همین راستا شناخت جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل را به شما توصیه می‌کنیم. به طور کلی انواع رنگ‌های تیره و روشن قابل استفاده برای مبل‌های استیل هستند؛ انتخاب رنگ بستگی به متراژ خانه و سایر عناصر موجود در دکوراسیون دارد. شما در انتخاب طرح پارچه مبل استیل و رنگ آن باید به دکوراسیون خانه توجه داشته باشید تا بر همان اساس بهترین رنگ را انتخاب کنید. در ادامه برخی از پرطرفدارترین و جدیدترین رنگ‌های قابل استفاده برای مبل استیل جدید را با هم بررسی می‌کنیم.

مبل سلطنتی سفید

 

رنگ ویژگی‌ها نکات کاربردی
زرشکی حس اشرافیت، شور و نشاط مناسب برای خانه‌های با متراژ بالا و سبک سلطنتی
طلایی نماد ثروت، قدرت و شکوه هماهنگ با سایر عناصر دکوراسیون
سبز یشمی فضای سرشار از روح و تازگی ترکیب با رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای برای چوب مبل
قهوه‌ای الهام‌بخش طبیعت و ایجاد گرما در محیط کاربرد در سبک‌های مختلف مبلمان
نقره‌ای رنگ براق و لوکس، مناسب برای چیدمان تجملی ترکیب با رنگ‌های مختلف
سفید پالت خنثی و هماهنگ با دیگر عناصر دکوراسیون مناسب برای خانه‌های کوچک
آبی درباری لوکس و شیک، قابل ست شدن با رنگ‌های روشن و براق ترکیب با تزیینات منبت کاری نقره‌ای و طلایی
طوسی رنگ خنثی و پرطرفدار، قابل ست با سایر المان‌های دکوراسیون تغییر فضای کلی اتاق و مناسب دکوراسیون مدرن
فیروزه‌ای رنگ سلطنتی و زیبا، جلوه لوکس به خصوص با ترکیب رنگ طلایی مناسب فضای کلاسیک و مبلمان استیل
 

معرفی انواع بهترین و جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل

آشنایی با انواع بهترین و جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل باعث می‌شود تا ضمن انتخاب یک رنگ ترند و پرطرفدار، از جلوه زیبای نهایی لذت ببرید. رنگ‌های متنوعی روی مبلمان استیل استفاده می‌شوند. قطعاً هر یک زیبایی خاص خود را دارند. به شرط اینکه در جای درست و هماهنگ استفاده شوند. با ما همراه باشید تا این رنگ‌ها را بشناسید.

زرشکی

اولین رنگ جالب توجه و پرطرفدار برای پارچه مبلمان استیل، رنگ زرشکی است. در صورتی که فضای خانه خود را با سبک سلطنتی چیدمان کردید، به خصوص اگر از فرش‌های با طن قرمز و سنتی استفاده می‌کنید، حتماً به رنگ زرشکی برای مبلمان استیل و سلطنتی خود فکر کنید.

رنگ زرشکی در این سبک از مبلمان، حس اشرافیت، شور، نشاط و گرما را به خانه شما انتقال داده و بسیار جالب توجه می‌باشد. البته از آنجایی که زرشکی کمی به رنگ‌های تیره نزدیک‌تر است، حتماً متراژ خانه را در نظر داشته باشید و سعی کنید در خانه‌های با متراژ بالا به سراغ این رنگ بروید.

مبل کلاسیک زرشکی

طلایی

طلایی نیز جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل است که مورد پسند اکثر افراد لوکس پسند می‌باشد. این رنگ نه تنها در پارچه مبلمان سلطنتی بلکه در چوب این مبلمان نیز قابل استفاده است. این رنگ به راحتی با سایر عناصر و رنگ‌های موجود در دکوراسیون مچ می‌شود و جلوه جذابی را به وجود می‌آورد. جالب است بدانید که رنگ طلایی نماد ثروت، قدرت و شکوه بوده که برای استفاده در پارچه مبلمان سلطنتی استیل یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

مبل سلطنتی صدفی

سبز یشمی

یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار جدید که برای پارچه مبل سلطنتی استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد، سبز یشمی است. مبل استیل با پارچه سبز یشمی یا سبز تیره از قدیم الایام یعنی از دوران قاجار در ایران کاربرد داشته و فضای دکوراسیون داخلی را سرشار از روح و تازگی می‌کند؛ به خصوص اگر پارچه به کار برده شده براقیت منحصر به فردی نیز داشته باشد. برای مثال؛ پارچه‌های مخمل، چرم و ساتن این قابلیت را دارند.

در صورتی که پارچه مبل استیل خود را به رنگ سبز انتخاب کردید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ‌های طلایی یا نقره‌ای براق یا حتی رنگ سفید برای چوب آن استفاده کنید تا فضای خانه شما به سمت تعادل پیش برود. استفاده از رنگ‌های خنثی در سایر عناصر و المان‌های محیط پذیرایی باعث می‌شود تا همواره رنگ سبز مبلمان شما بیشتر به چشم بیاید.

مبل کلاسیک طوسی صورتی

قهوه‌ای

رنگ جذاب بعدی که از رنگ‌های جدید برای مبلمان استیل و سلطنتی به شمار می‌آید، قهوه‌ای است. البته این رنگ از گذشته نیز همواره پرطرفدار بوده و در لیست رنگ‌های همیشه ترند قرار می‌گیرد. رنگ قهوه‌ای از جایگاه خاص در بین مبلمان برخوردار است و نه تنها در سبک مبلمان استیل و سلطنتی، بلکه در سایر سبک‌های مبلمان از جمله کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن، مینیمال و... نیز استفاده می‌شود.

در صورتی که پارچه مبلمان استیل، رنگ قهوه‌ای داشته باشد؛ الهام بخش طبیعت بوده و گرمای خاصی نیز در محیط ایجاد می‌کند. سایت آف دکور ( offdecor ) ارائه دهنده انواع پارچه مبلمان استیل با رنگ‌های متنوع و جذاب می‌باشد.

نقره‌ای

نقره‌ای از جمله رنگ‌های براق و بسیار لوکس است که در چیدمان تجملی به وفور استفاده می‌شود. از آنجایی که مبلمان استیل نیز متناسب با سلیقه تجملی هستند و جلوه‌ای لوکس دارند، با رنگ نقره‌ای بسیار جذاب خواهند شد. این رنگ با پالت‌های مختلف آبی، سبز، زرشکی، کرم و... ترکیب می‌شود. شما با انتخاب رنگ نقره‌ای برای پارچه مبلمان سلطنتی می‌توانید همزمان دکوراسیون مدرن و کلاسیک را تجربه کنید.

سفید

سفید یک پالت خنثی بوده که به راحتی می‌توان آن را با سایر عناصر و رنگ‌های موجود در دکوراسیون هماهنگ کرد و ترکیب زیبایی را پدید آورد.

این رنگ در جهت بزرگتر نشان دادن فضای خانه کاربرد داشته و به همین علت انتخاب مبلمان استیل با پارچه سفید یک گزینه مناسب برای خانه‌های کوچک و نقلی است. در صورتی که رنگ سفید را برای پارچه مبلمان استیل انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که برای بخش‌های چوبی یا استیل مبل به سراغ رنگ‌هایی مانند: فندقی، طلایی، کرمی و... بروید.

آبی درباری

آبی درباری از جمله رنگ‌های بسیار لوکس و پرطرفدار در مبلمان سلطنتی است که جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل نیز می‌باشد. به این دلیل که این رنگ به راحتی با سایر رنگ‌ها ست شده و در عین حال شیک و چشم نواز است. برای چوب مبلمان استیل با رنگ آبی درباری پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ رنگ‌های تیره نروید و رنگ‌های روشن و براق را انتخاب کنید. برای مثال؛ مبل سرمه‌ای یا آبی درباری با تزیین منبت کاری نقره‌ای و طلایی می‌تواند بسیار باشکوه و زیبا باشد.

مبل کلاسیک آبی درباری

طوسی

یکی دیگر از جدیدترین رنگ‌های پارچه مبل استیل طوسی است. همانطور که می‌دانید طوسی یک رنگ خنثی و در عین حال بسیار پرطرفدار است که در اکثر دکوراسیون‌ها خواهان دارد. استفاده از پارچه طوسی در روند ساخت مبلمان استیل یک تصمیم هوشمندانه است زیرا این رنگ در دکوراسیون داخلی فضای کلی اتاق را تغییر داده و امکان ست کردن با سایر المان‌ها را به راحتی به وجود می‌آورد.

به نقل از دیجی چوب:

رنگ مشکی در هر سبکی که باشد، قدرتمند و محبوب است. در مبلمان استیل، رنگ مشکی می تواند ایده جسورانه و جذابی باشد. پارچه مشکی حتما باید در کنار چوب رنگ روشن به کار رود تا بتواند زیبایی خود را به نمایش بگذارد. از این مدل میتوان در محیط های رسمی استفاده کرد.

مبل فرانسوی طوسی

فیروزه ای

اگر در جستجوی یک رنگ سلطنتی زیبا و پرطرفدار هستید، قطعاً باید رنگ فیروزه‌ای را به شما پیشنهاد کنیم و این رنگ نه تنها جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل به شمار می‌آید، بلکه از گذشته نیز در روند تولید مبلمان استیل قرار داشته است. به خصوص اگر رنگ فیروزه‌ای با طلایی ترکیب شود، جلوه لوکس آن چندین برابر شده و انتخابی عالی و هوشمندانه برای فضای دکوراسیون کلاسیک و مبلمان استیل است.

به نقل از نساج بایا :

امسال رنگ‌های ملایمی مانند خاکستری و بژ به همراه رنگ‌های جسورانه‌تر مانند سبز زیتونی، آبی تیره و خردلی از جدیدترین ترندهای پارچه مبل استیل هستند.

سخن پایانی

در این مطلب با انواع جدیدترین رنگ پارچه مبل استیل آشنا شدید و دانستید که رنگ‌هایی مانند: زرشکی، طلایی، سبز تیره یا یشمی، آبی درباری، قهوه‌ای، نقره‌ای، طوسی، سفید، فیروزه‌ای و... در لیست رنگ‌های جدید برای مبلمان استیل قرار می‌گیرند که بسیار زیبا هستند. کافی است که شما با در نظر داشتن ملاک‌هایی مانند: سلیقه، متراژ خانه و رنگ سایر عناصر موجود در دکوراسیون بهترین رنگ پارچه را برای مبلمان استیل انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند انتخاب شما کدام یک از این رنگ‌ها است، سایت آف دکور انواع رنگ پارچه مبلی را با طرح‌های متنوع به فروش می‌رساند.

معرفی آف دکور

آف دکور به عنوان یکی از بزرگترین مرجع‌های فروش انواع مبلمان راحتی، مبل استیل، مبل سلطنتی، سرویس خواب، پارچه مبلی، مبلمان اداری، آینه و کنسول و... می‌باشد که امکان خرید به صورت حضوری و آنلاین از طریق این مرجع وجود دارد. برای انجام خرید آنلاین به سایت آف دکور مراجعه کرده و برای انجام بازدید حضوری نیز با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۹۴۴۰ تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان