ماهان شبکه ایرانیان

مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج استان سمنان در سال ۱۴۰۳ معرفی و تکریم شدند

جشنواره استانی مالک اشتر ( معرفی و تکریم مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج در سال ۱۴۰۳ ) با حضور سردار حمید بزم شاهی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه در سالن شهید بسطامی ستاد سپاه استان سمنان برگزارشد.

مدیران رده های موفق تر و دارای برترین عملکرد سپاه و بسیج  استان سمنان در سال 1403 معرفی و تکریم شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، سردار حمید بزم شاهی اصفهانی دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه در حاشیه برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر در سمنان در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان نهاد حراست ، حفاظت ، کرامت  و شرافت ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی در سراسر جهان نمی تواند یک سازمان بدون سامانه های مدیریتی پیشرفته و قوی باشد.
وی ادامه داد: اشراف فرماندهی در سال های گذشته بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری در مجموعه نیروهای مسلح از جمله در سپاه پاسداران ایجاد شده است تا بتواند فرآیند قدرت سازی و تقویت و استحکام درونی سپاه پاسداران و میزان موفقیتش را بتواند اندازه گیری و ارزیابی کرده و در فرآیند رشد، تقویت و سلامت و پپیشرفت سپاه پاسداران نظارت کند. 
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه عنوان کرد: جشنواره مالک اشتر نقطه پایانی ارزیابی های یک ساله ای است که بر اساس عملکرد دوره ای سه ماهه همه رده ها تشکیل می شود و در تمامی سلسه مراتب بسیج جاری و ساری است و در همه رده های سپاه پاسداران و بسیج این کار انجام خواهد شد.
بزم شاهی با بیان اینکه ما امروز جهت بررسی اوضاع وضعیت سپاه در این استان و هم تقدیر از دست اندرکاران و برگزیدگان این جشنواره حضور پیدا کرده ایم، خاطرنشان کرد: امسال پانزدهمین سالی است که جشنواره مالک اشتر در سراسر سپاه برگزار می شود، در سپاه پرافتخار قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز این جشنواره امروز برگزار شد و از برگزیدگان تقدیر شد و این نشاندهنده فعالیت هایی است که در این سپاه با مسئولیت سردار شوقانی فرمانده سپاه استان سمنان و همه فرماندهان و مسئولان و بسیجیان و پاسداران در این استان در طی یکسال گذشته محقق شده است و در حال پیشرفت است.
وی اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر بر اساس مجموعه ای از شاخص ها در قالب 63 کارگروه ارزیابی در طی سال در چهار دوره هر سال یعنی هر فصل یک دوره با شاخص های مشخص به طور دقیق در همه حوزه های سخت افزاری، سرمایه های انسانی و معنوی و ... ارزیابی می شود.
دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: جشنواره مالک اشتر در سطح کشوری در اولین فرصت برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان