ماهان شبکه ایرانیان

اخطار سازمان بازرسی نسبت به عدم مبادله موافقت نامه های اعتبارات توسط برخی ادارات دولتی‌کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه سازمان بازرسی نسبت به عدم مبادله موافقت‌نامه اعتبارات تملک به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اخطار داده است، گفت: در حالی باید دراسرع‌وقت نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدام شود که برخی نهادها هنوز مبادله را انجام نداده‌اند.

اخطار سازمان بازرسی نسبت به عدم مبادله موافقت نامه های اعتبارات توسط برخی ادارات دولتی‌کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا وحیدی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: 2 هزار و 371 میلیارد تومان 
اعتبارات هزینه‌ای در استان کرمان ابلاغ و مبادله موافقت‌نامه‌ها هم انجام شده و به طور متوسط 56 درصد اعتبارات هزینه‌ای به ما تخصیص‌داده‌شده است.

وی بیان داشت: اعتبارات تملک نیز تا امروز 8 هزار و 987 میلیارد تومان به استان کرمان ابلاغ کرده‌اند و 80 درصد موافقت‌نامه‌ها مبادله شده است.

فارس نوشت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه سازمان بازرسی نسبت به عدم مبادله موافقت‌نامه اعتبارات تملک به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اخطار داده است، تصریح کرد: در حالی باید دراسرع‌وقت نسبت به مبادله موافقت‌نامه‌ها اقدام شود که دستگاه‌هایی مانند آبفا، نوسازی مدارس و جهاد کشاورزی جنوب هنوز مبادله را انجام نداده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای سرشماری کشاورزی در کشور از 12 آبان‌ماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: سرشماری کشاورزی در کشور و استان کرمان حائز اهمیت است، زیرا برای اجرای امنیت غذایی باید به لحاظ کمی و کیفی در تولیدات محصولات برنامه داشته باشیم و گردآوری آمار و ارقام مربوط به کشاورزی را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: 4 میلیون بهره‌بردار کشاورزی در کشور داریم که 90 درصد آنها در مناطق روستایی هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه 50 درصد پسته و درصد بالایی از خرما در استان کرمان تولید می‌شود، اجرای طرح سرشماری کشاورزی در استان را فوق‌العاده حائز اهمیت خواند و افزود: در سرشماری کشاورزی باید فهرست بهره‌برداران، اطلاعات سن و جنس و سواد بهره‌برداران، اطلاعات ساختاری و پایه‌ای از آبادی‌ها و شهرها و اطلاعات 50 محصول زراعی و 37 محصول باغی و پرورش دام و آبزی، زنبورعسل و کرم ابریشم جمع‌آوری شود.

وی از صدور فرمان سرشماری توسط رئیس‌جمهوری خبر داد و اظهار داشت: دستگاه‌های ذیل وزارت جهاد کشاورزی باید 100 درصد امکانات را برای سرشماری کشاورزی در اختیار قرار دهند.

وحیدی اضافه کرد: اجرای سرشماری کشاورزی از 12 آبان‌ماه طی 45 روز انجام می‌شود و 90 درصد این طرح در روستاهاست.
وی یادآور شد: 40 درصد شاغلین استان کرمان در بخش کشاورزی هستند که رتبه اول کشوری در این زمینه را داریم و 918 هزار نفر در اجرای سرشماری کشاورزی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است که 275 هزار بهره‌بردار در سرشماری کشاورزی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: کشاورزی معاف از مالیات است و سرشماری کشاورزی ربطی به مالیات و یارانه‌ها ندارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان