ماهان شبکه ایرانیان

رقابت گرگ ایرانی و هرکول ها در آمریکا/ در انتظار خشن‌ترین و وحشتناک ترین ورژن چوپان!

چوپان گرگ ایرانی و هرکول ها در آمریکا با یکدیگر برای کسی معتبرترین مدال پرورش اندام جهان رقابت می‌کنند.

رقابت گرگ ایرانی و هرکول ها در آمریکا/ در انتظار خشن‌ترین و وحشتناک ترین ورژن چوپان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابتهای پرورش اندام مستر المپیا مهمترین و معتبرین رقابتهای پرورش اندام جهان است که هر ساله در امریکا برگزار می شود. هادی چوپان ستاره ایرانی و قهرمان و نایب قهرمان این مسابقات در دسته اوپن با رقبای خود مسابقه خواهد داد.

دسته اوپن، معتبرترین پربیننده‌ترین دسته‌ وزنی در مسابقات مستر المپیا است. این دسته هیچ محدودیت وزنی ندارد و بدنسازان باید با حجم عظیمی از عضلات، تناسب بدنی و تفکیک عضلات کامل به رقابت بپردازند. بدنسازانی که در این دسته رقابت می‌کنند، سال‌ها تمرین سخت و تغذیه دقیق را پشت سر گذاشته‌اند تا به چنین سطحی از عضله‌سازی برسند. قهرمانی در این دسته به معنای دستیابی به بالاترین سطح در دنیای بدنسازی است و این امر باعث شده تا برندگان این دسته همیشه در یادها بمانند.

در دسته اوپن، بدنسازان با بیشترین حجم عضلانی رقابت می‌کنند و اهمیت بالایی دارد زیرا قهرمان این دسته به عنوان قهرمان کل مستر المپیا شناخته می‌شود. تندیس ویژه مستر المپیا ساندو نام دارد که به قهرمان این رقابتها می رسد.

هادی چوپان ستاره بدنسازی و پرورش اندام ایران تا کنون یک بار قهرمان این رقابتها شده و تندیس ساندو را به خانه آورده. چوپان در دوره قبلی در رقابت نزدیک با درک لانسفورد شکست خورد و به نایب قهرمانی این رقابتها بسنده کرد. اما چوپان امسال آماده تر از همیشه به امریکا رفته تا دوباره ساندو را در آغوش بگیرد.

رقابت گرگ ایرانی و هرکول ها در آمریکا/ در انتظار خشن‌ترین و وحشتناک ترین ورژن چوپان!

در انتظار خشن ترین و وحشتناک ترین ورژن چوپان!

برای ایرانی‌ها همچون سال‌های اخیر جذابیت مسترالمپیای 2024 حضور هادی چوپان‌ در بین مدعیان‌ دسته اوپن به حساب می‌آید. گرگ پارسی که بعد از قهرمانی 2022 سال گذشته بعد از درک لانسفورد به نایب قهرمانی رسید، در حاشیه ثبت‌نام ورزشکاران مصاحبه‌ای را با رسانه‌ها انجام داد.

هادی چوپان که طبق قرعه شماره یک را برداشت، در خصوص مسابقات امسال و شانس خود برای قهرمانی گفت: امسال هم مثل سال 2022 شماره یک‌ را برداشتم و می‌خواهم مثل شماره‌ام اول باشم. یک ورژن خشن و وحشتناک را از هادی چوپان خواهید دید. مطمئن باشید خشن‌ترین ورژن هادی چوپان خواهد بود.

وی ادامه داد: من با انرژی طرفدارانم‌ پیشرفت می‌کنم و می‌خواهم جواب انرژی آن‌ها را با ساندو تندیس مخصوص قهرمانی مسترالمپیا بدهم.

هادی چوپان در بخش پایانی صحبت‌های خود به غیبت چند بدنساز ایرانی با وجود کسب جواز مسترالمپیا اشاره کرد و گفت: من اینجا تنها هستم و تعدادی از هموطنانم با وجود اینکه در مسابقات حرفه‌ای شرکت کردند و جواز گرفتند، نتوانستند اینجا باشند. آن‌ها پشت سد ویزا هستند و از هر کسی که‌ کاری از دستش برمی‌آید می‌خواهم که به ورزشکاران ایرانی در این خصوص کمک کند. من دلم‌ می‌شکند که می‌بینم هموطنانم اینجا نیستند.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال مسموم شد!

12 ماه محرومیت برای چاقوکشی در چالوس

تاریخ‌سازی بزرگ دختران ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان