ماهان شبکه ایرانیان

راهیابی فیلم کوتاه دانشجوی دانشگاه سمنان به جشنواره توس کورتس فرانسه

رئیس دانشکده هنر ،معماری و شهرسازی دانشگاه سمنان از راهیابی فیلم کوتاه دانشجوی این دانشکده به جشنواره توس کورتس فرانسه خبر داد .

راهیابی فیلم کوتاه دانشجوی دانشگاه سمنان به جشنواره توس کورتس فرانسه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ؛ دکتر مهدی امرائی با اعلام این خبر گفت : فیلم کوتاه تاکسیدرمیست به کارگردانی مشترک بهزاد علوی دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشکده هنر دانشگاه سمنان و سوسن سلامت به بخش مسابقه چهل و دومین دوره جشنواره توس کورتس فرانسه راه یافته است.

رئیس دانشکده هنر ،معماری و شهرسازی دانشگاه سمنان با بیان اینکه جشنواره Tous Courts فرانسه یکی از  مهمترین جشنواره های فیلم کوتاه فرانسه است افزود : چهل و دومین دوره این جشنواره از سوم تا هفتم دسامبر 2024 در شهر اکس_ ان_ پروونس فرانسه برگزار می شود و این فیلم به عنوان نماینده ایران در بخش مسابقه فیلم کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره فیلم باکو آذربایجان که در ماه اکتبر برگزار خواهد شد نیز حضور دارد.

دکتر امرائی با اشاره به اینکه فیلم کوتاه تاکسیدرمیست پیش تر تنها نماینده ایران در اسکار دانشجویی 2024 آمریکا بود که در میان منتخبین فیلم داستانی دور اول پنجاه و یکمین دوره آکادمی دانشجویی اسکار آمریکا حضور داشت اظهار داشت :  این فیلم در بخش مسابقه چهلمین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران، چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، چهل و ششمین دوره جشنواره فیلم مسکو روسیه، بیست و دومین دوره جشنواره تابور کرواسی، چهاردهمین دوره آکادمی ایسفا بوده است و بیستمین دوره جشنواره دانشجویی نهال را در پیش رو دارد.
به گفته وی ؛ همچنین فیلم کوتاه تاکسیدرمیست توانسته است تاکنون جایزه بهترین صدای فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران و جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره مسکو را از آن خود کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان