ماهان شبکه ایرانیان

دلار اوج گرفت

شاخص دلار آمریکا ۰.۲ درصد افزایش یافت که باعث شد شمش برای دیگر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

دلار اوج گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا امروز دوشنبه (14 اکتبر) با تقویت دلار آمریکا کاهش یافت، در حالی که فعالان بازار منتظر نشانه‌های جدید در مسیر سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا بودند.

ایسنا نوشت: طلای جهانی پس از افزایش یک درصدی در جلسه قبل، با 0.4 درصد کاهش به 2646 دلار و 75 سنت در هر اونس رسید. قیمت طلای آمریکا با 0.5 درصد کاهش به 2663 دلار و 90 سنت رسید.

شاخص دلار آمریکا 0.2 درصد افزایش یافت که باعث شد شمش برای دیگر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

داده‌ها نشان داد که قیمت‌های تولیدکننده ایالات‌متحده در ماه سپتامبر، بدون تغییر بوده که به چشم‌انداز تورمی مناسب اشاره می‌کند و از این دیدگاه‌ها حمایت می‌کند که فدرال رزرو در ماه آینده دوباره نرخ‌های بهره را کاهش خواهد داد.
 

بر اساس گزارش CME FedWatch، معامله‌گران تقریباً 87 درصد احتمال می‌دهند که فدرال رزرو در نشست نوامبر خود نرخ‌ها را 25 واحد کاهش دهد و 13 درصد احتمال دارد که نرخ‌ها را بدون تغییر باقی بگذارد. شمش با بازده صفر در میان نرخ بهره پایین‌تر، سرمایه‌گذاری برتر است.

سرمایه‌گذاران همچنین داده‌های خرده‌فروشی ایالات‌متحده که اواخر این هفته منتشر می‌شود را برای نشانه‌های بیشتر در مورد چشم‌انداز نرخ‌ها در نظر خواهند داشت.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با افت یک درصدی به 31.21 دلار رسید. پلاتین با 0.9 درصد کاهش به 976.20 دلار رسید و پالادیوم با 2.1 درصد کاهش به 1045 دلار و 87 سنت رسید.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان