رونمایی از آثار کمپین "شادباشیم"/ اکران ۱۷۱ اثر همزمان با دهه کرامت

صبح امروز از ۱۷۱ اثر برگزیده کمپین شاد باشیم، برای اکران در سطح شهر تهران و کل کشور همزمان با دهه کرامت در محل امامزاده صالح رونمایی شد.

رونمایی از آثار کمپین "شادباشیم"/ اکران 171 اثر همزمان با دهه کرامت

به گزارش ایسنا، در آیین رونمایی از آثار کمپین شاد باشیم، مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی – فرهنگی شهرداری تهران، با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) گفت: امروز از آثار برگزیده هنرمندانی که در ارتباط با میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) و دهه کرامت در این کمپین شرکت کرده‌اند، رونمایی می‌کنیم، این در حالی است که این کمپین در شهر قم و از حرم حضرت معصومه (س) شکل گرفته و امروز در دهه کرامت در شهر تهران و سایر نقاط کشور ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: هنرمندانی که در این کمپین آثار خود را عرضه کرده‌اند، مدت‌هاست که با شهرداری تهران همکاری می‌کنند. حدود 400 اثر در این کمپین خلق شده که از میان این آثار 171 اثر برگزیده شده و امروز پس از رونمایی، در سطح شهر تهران و سایر نقاط کشور به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

معاون اجتماعی – فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: زمانی که به این آثار نگاه می‌کنیم به این نکته پی خواهیم برد که شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تغییر پیدا کرده و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی گام‌های موثری برداشته است که برگزاری 15 کمپین یکی از اقدامات شهرداری تهران در حوزه اجتماعی و فرهنگی است که بحمدالله رضایت شهروندان را نیز به همراه داشته است.

عبداللهی تاکید کرد: تغییر رویکرد شهرداری تهران از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی، تغییر رویکرد شهروندان را نیز در پی داشته و این مهم محقق نمی‌شد مگر با همکاری سایر نهادهای اجتماعی و فرهنگی کشور.

معاون اجتماعی – فرهنگی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به همکاری شهرداری تهران و سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: در کمپین شاد باشیم، سازمان اوقاف همکاری موثری داشته است و این برای دومین بار است که با همکاری سازمان اوقاف در حال برگزاری یک اقدام فرهنگی و اجتماعی هستیم.

به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز در تشریح جزییات کمپین شادباشیم گفت: برای اولین بار است که مفاهیمی برگرفته از سخنان امام رضا (ع) در این کمپین‌ها مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر عکس از کاریکاتور نیز استفاده شده تا با بهره‌گیری از لطافت موجود در کاریکاتور بتوان توصیه‌ها را بهتر به شهروندان منتقل کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انتخاب رسانه‌ها توسط شهروندان به صورت اجباری نیست، افزود: اما شهروندان در سطح شهر سازه‌های تبلیغاتی را به صورت اجباری مشاهده می‌کنند. لذا می‌توان از این ظرفیت بهترین بهره را برای انتقال مفاهیم اخلاقی گرفت. سازمان اوقاف به عنوان متولی امامزاده‌ها و متولی دهه کرامت از ظرفیت خود برای اجرای کمپین شاد باشیم، در سراسر کشور در دهه کرامت و همزمان با شهرتهران بهره خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان