برای تغییر روش لباس پوشیدنتان هیچ وقت دیر نیست!

شما همیشه نمی توانید لباس های راحتی خودتان را بپوشید. در تابستان هم همیشه نمی توانید لباس های خنک و نازک خودتان را به تن کنید. تصور کنید برای یک مهمانی، قرار مهم یا دیدار با مدیر جدید بخواهید خودتان را آماده کنید. ما در اینجا چهار استایل جذاب را برای شما توصیه میکنیم. با بنیتا همراه باشید.

شما همیشه نمی توانید لباس های راحتی خودتان را بپوشید. در تابستان هم همیشه نمی توانید لباس های خنک و نازک خودتان را به تن کنید. تصور کنید برای یک مهمانی، قرار مهم یا دیدار با مدیر جدید بخواهید خودتان را آماده کنید. ما در اینجا چهار استایل جذاب را برای شما توصیه میکنیم. با بنیتا همراه باشید.

شما می‌توانید به‌روز بودن و لباس‌های مد روز را با پول بخرید ولی نمی‌توانید استایل برای خودتان بخرید. باید استایل را بسازید. یکی از قوانین دنیای مد این است که: شما بتوانید خودتان را بدون اینکه از المان‌های دیگر و جذاب استفاده کنید، بیان کنید. چیزی که یکی از فشن استایلیست ها به نام وست فیلد (Westfield)  از عهده‌اش به‌خوبی برآمده است. معتادان به خرید کردن لباس‌های مردانه در این فصل باید به دنبال لباس‌هایی باشند که هم به آن‌ها جلوه مد را بدهد و هم نگاهی که بیانگر جذابیت این افراد باشد.


وست فیلد به عنوان یک فروشنده از تجربیاتش می‌گوید که «ذات فروشنده‌ها این است که آنچه می‌خواهند را به شما می‌فروشند، آن‌ها هر چیزی که برای خودشان خوب باشد را برای شما ارائه می‌دهند، اما گاهی اوقات بهتر است مسیر آنها را پیش بگیرید».


همین‌طور که مشغول خوردن نوشیدنی خودتان هستید که معمولاً چنددقیقه‌ای بیشتر وقت شمارا نمی‌گیرد، ما برای شما 4 استایل لباس‌های بیرون و رسمی آقایان را نشان می‌دهیم. شما می‌توانید از این راهنمای پوشیدن لباس‌ها شب و روز، روزهای کاری و روهای تعطیل استفاده کنید. به نظر ما این لباس‌ها می‌تواند هر آنچه می‌خواهید را به شما هدیه دهد، نگاه و بازخورد جذاب مسلماً یکی از خواسته‌های شما است. با مد پیش رفتن به این معنی نیست که شما تبدیل به بکی روبات شوید بلکه می‌توانید خودتان باشید و استایل خودتان را داشته باشید. این کار آسان است. شما می‌توانید مالک استایل خود باشید، شما همین‌الان که متن را می‌خوانید یک نویسنده مد شده‌اید.


لباس کت‌وشلواری

dmarge


برخی از لباس‌های مردانه مدتی میان مردم رواج پیدا می‌کنند و بعد از مدتی از بین می‌روند ولی کت‌وشلوار به‌عنوان یک لباس مردانه ازجمله استایل هایی است که از مردان جدا نمی‌شود. این‌یک حقیقت محض است. خیاط‌ها معمولاً کت‌وشلوارها را با جلیقه و یا به‌صورت متداول شلوار به همراه کت به مردم ارائه می‌دهند. پوشیدن کت‌وشلوار یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای نشان دادن مردانگی و استقامت خودتان است؛ اما ازآنجاکه امروزه مردان هم می‌توانند تزییناتی به لباس خود اضافه کنند شما هم می‌توانید با استفاده از زیورآلات مردانه، مقداری این حس را بیشتر از یک کت‌وشلوار تنها ایجاد کنید. به ساعت خودتان و دست بندتان دقت کنید.

کت‌وشلواری‌های امروزی باید حواسشان به رنگ و طرح پارچه لباس خودشان باشد. کت‌وشلوارهای خاکستری با طرح ساده و بدون هیچ الگوی خاصی برای دوران رنسانس و عهد دقیانوس است. این نوع از کت‌وشلوارها برای کسی که به دنبال خوش‌لباسی و امروزی بودن است، دیگر کاربردی ندارد. مربع‌های دوخته‌شده روی شانه، جلیقه‌های تنگ و بلند که تا نزدیکی‌های شلوار پایین می‌آمدند، کت‌وشلوارهای مسطح و ایستاده بدون خط دوخت به‌وسیله‌ی دوخت‌های مفهومی و همچنین طراحی‌های نوین کنار گذاشته‌شده‌اند. استفاده از جلیقه‌ها می‌تواند به شما حس نوستالژی خوبی بدهد ولی در نظر داشته باشید این نوع لباس برای هر سنی مناسب نخواهد بود، البته استفاده از کت‌وشلوار و جلیقه که به لباس سه‌تکه معروف است برای روزهای سرد زمستان و همچنین نشان دادن یک استایل کشیده برای یک مرد امری غیرقابل‌اجتناب است. برای رنگ کت‌وشلوارتان هم‌فکری بکنید. خاکستری نه! می‌توانید از کراوات‌های سفید، طرح دار و همچنین پیراهن‌های رسمی و کش‌دار زیر کت خود استفاده کنید. برای یک مرد و کت‌وشلوارش پوشیدن کفش‌های چرم لازم است. کفش مایی که برای تابستان بهتر است جای هوا کشیدن داشته باشند.

لباس خوش‌گذرانی

dmarge

 

برای مردی که می‌خواهد یک روز کاری را خوش بگذراند ولی در کنارش استایل خودش را هم حفظ کند، یک آقای خوش‌گذران خوش‌تیپ می‌گویند. خوش‌گذرانی به معنی راحتی است، ولی راحتی در کنار لباس و استایلی که شخصیت یک مرد را نشان دهد جای دارد ولی این استایل با همیشه متفاوت و کمی آزادانه‌تر است. به کت‌وشلوار سرمه‌ای اسپرت کمی فکر کنید. لباسی که نه‌تنها شمارا در خودش حبس نمی‌کند بلکه به شما آزادی عمل هم می‌دهد. لباسی که با حرکت شما حرکت می‌کند. شانه‌ها معمولاً روی شانه شما می‌نشیند و به‌صورت ایستاده قرار نمی‌گیرد، همین یکی از نکات راحتی و اسپرت بودن کت‌وشلوار است. این کت‌وشلوارها معمولاً دوتکه هستند.


دیگر چگونه می‌توانید نشان دهید که امروز روز خوش‌گذرانی است؟ بله پوشیدن یک تی‌شرت یقه‌گرد به‌جای پوشیدن پیراهن رسمی و یقه دار و کراوات خودتان. می‌توانید از تی‌شرت‌های نخی که طرح آن‌ها متناسب بالباس رویی شما که همان کت‌وشلوار است انتخاب کنید. برای راهنمایی ما برای مدلمان از کت‌وشلوار سرمه‌ای و پیراهن سفید با خطوط افقی استفاده کرده‌ایم. شما هم می‌توانید برای کت‌وشلوار سرمه‌ای خودتان از طرح‌های تیره و سیاه در کنار زمینه سفید استفاده کنید. اشکال هندسی یکی از پیشنهادهای ما به شما است.

می‌توانید بیشتر از این هم خودتان را راحت و عجیب به نظر برسانید؟ با پوشیدن کفش‌های سفید به‌اصطلاح کتانی این کار هم میسر می‌شود. کفش مایی که فقط و فقط با این حالت درست است. با دیگر استایل های کت‌وشلوار هیچ‌وقت امتحان نکنید. در انتخاب کفش هم دقت کنید، قرار نیست حالا که راحت می‌پوشید هرچه می‌خواهید بپوشید، سعی کنید کفش ساده و سفید انتخاب کنید، هیچ‌وقت از رنگ‌های لوس و جیغ در کفش استفاده نکنید این کار فقط شمارا بدترکیب‌تر نشان می‌دهد به‌اصطلاح قاتل مد است! می‌توانید از کفش‌های کانورس که با جین خودتان برای روز جمعه و ناهار بیرون از خانه می‌پوشید استفاده کنید. به کفش‌های مدل دقت کنید.

لباس مدگرایانه

dmarge

 

اگر شما پسری هستید که همیشه به دنبال این بوده‌اید که چه چیزی مد خواهد شد، یا چه چیزی امروز برای مغازه لباس محبوبتان خواهد آمد بهتر است آماده حرکت برای پر کردن سبد خرید خودتان باشید. استایلی که شب و روز می‌توانید با آن لذت ببرید. شلوار جین تنگ سیاه پایه و اساس این استایل است، کارهای بعدی که باید برای رسیدن به این هدف انجام دهید پوشیدن یک پلیور سفید و یقه‌گرد به همراه ژاکت مشکلی و سرمه‌ای به همراه دکمه‌های واقعی است. دکمه مایی که در روز آن‌ها را باز بگذارید و دز شب آن‌ها را ببندید تا سردتان نشود. برای همین شب و روز می‌توانید از این لباس لذت ببرید.


خودتان را اما ده حرکت و تغییر مسیر کنید. در این فصل پوشیدن کاپشن خلبانی و مشکی پلاستیکی شمارا یک فرد همیشه در حال جنب‌وجوش و حرکت نشان خواهد داد. درنهایت برای اینکه به این جذابیت بیش‌ازحد پایان دهید می‌توانید از کفش‌های بوت قهوه‌ای خودتان استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از چرم‌های طرح دار است، کفش مایی که برای پیاده‌روی‌های روزانه در خیابان به پا می‌کردید. می‌توانید از جنس جیر هم در کفش‌هایتان استفاده کنید.

لباس موتورسواری

dmarge

 

اگر می‌خواهید لباسی متفاوت بپوشید و از لباس‌های همیشگی خودتان خسته شده‌اید پیشنهاد ما پوشیدن لباس موتورسواری است. برای استایل موتور‌سواری پوشیدن لباس‌های چرمی یکی از همیشگی‌ترین کارها است، پس کاپشن چرمی کوتاه را یادتان نرود. همیشه باید تمام لباس‌هایتان از سرتاپا سیاه و سرمه‌ای باشد. هرچقدر می‌توانید لباس‌های ساده انتخاب کنید. موتورسواران معمولاً آدم‌های اشرافی نیستند. با پوشیدن شلوار سیاه و تی‌شرت رنگ غالب مشکی، کفش‌های جیر و چرمی سیاه می‌توانید به هدف همیشگی موتورسوارهای تک‌رنگ سیاه‌پوش برسید.


در طول روز می‌توانید از تی‌شرت‌های دهه نود و گروه‌های موسیقی راک استفاده کنید و داخل شلوارتان قرار دهید و برای شب می‌توانید همان کاپشن معلوم‌الحال را که توصیف کردیم را به تن کنید تا تی‌شرت به‌عنوان یک‌لایه گرم‌کن شمارا گرم نگه دارد و کاپشن شمارا از شر بادهای سرد روی مثلاً موتور نگه دارد؛ بنابراین شما لازم نیست به خانه برگردید و لباس عوض کنید. فقط یادتان نرود مقدار زیادی به خودتان وسایل جانبی و تزیینی وصل کنید.

برای تغییر مسیر لباس پوشیدم هیچ وقت دیر نیست .

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر