۶ هدیه مناسب برای افراد عینکی

شاید یکی از سخت ترین تصمیم‌هایی که هر بار با آن مواجه می‌شویم، خرید هدیه برای یک دوست باشد و به احتمال زیاد هیچ گاه راه حل رضایت بخشی برای آن پیدا نمی‌کنیم و همیشه مثل سایرین به راه معمول و متداولی روی می‌آوریم که احتمالا از خرید اولین  هدیه برایمان باب شده و یک یا دو جفت جوراب قهوه‌ای یا سفید رنگ برای این افراد قانع و کم توقع زندگیمان می‌خریم

 شاید یکی از سخت ترین تصمیم‌هایی که هر بار با آن مواجه می‌شویم، خرید هدیه برای یک دوست باشد و به احتمال زیاد هیچ گاه راه حل رضایت بخشی برای آن پیدا نمی‌کنیم و همیشه مثل سایرین به راه معمول و متداولی روی می‌آوریم که احتمالا از خرید اولین  هدیه برایمان باب شده و یک یا دو جفت جوراب قهوه‌ای یا سفید رنگ برای این افراد قانع و کم توقع زندگیمان می‌خریم. ولی دوستان عینکی کمی قضیه برایشان فرق می‌کند. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا شما را بهتر راهنمایی کنیم.

یادتان هست که زمانی زدن عینک نشانه‌ی درس‌خوان بودن یک فرد به شمار می‌رفت؟ اما الان دیگر همه‌چیز عوض شده است و عینک به یکی از اصلی‌ترین وسایلی تبدیل شده که با آن می‌شود جذابیت خاصی به چهره‌ی خودمان ببخشیم! لازم نیست بگوییم که خیلی‌ها که دارند این مطلب را مطالعه می‌کنند، گوشه‌ی کمدشان یا داخل یکی از کشوهای میز آرایشی‌شان یک جای خاص برای عینک‌هایشان دارند. الان دیگر عینک زدن نشانه‌ی با کلاس بودن محسوب می‌شود و اصلا دیگر یک وسیله است برای این که خودمان را به دنیا ثابت کنیم و بگویم که چقدر جدی هستیم و اصطلاحا بگوییم ما «اصل جنس هستیم!». برای همین ما در سایت‌های مختلف وقت گذراندیم تا یک سری وسیله‌ی جذاب برای آن سری از دخترانی که عینکی هستند پیدا کنیم. نترسید و این اجناس را با خیال راحت به آن‌ها هدیه بدهید! اگر اهل عینک باشند حتما با دیدن این هدایا خوشحال می‌شوند.

 

جعبه‌ی عینک آفتابی بلومینگدیلز (Bloomingdales)جعبه عینک آفتابی

 قیمت 24 دلار

 

نگه‌دارنده‌ی عینک (Uncommone Goods)نگه دارنده عینک

یک وسیله که در دکوراسیون خانه هم جذابیت ایجاد می‌کند با قیمت 18 دلار

 

 

کیف عینک، محصول (Shopbop)کیف عینک

هدیه‌ای بسیار کارآمد با قیمت 22 دلار.

 

 

کیف سفری -آمازون (Amazon)کیف سفری

کیف سفری سه‌تایی عینک آمازون، با قیمت تقریبی 30 دلار.

 

 

بالش (shopbop)بالشت

بالش با طرح سگ هدیه‌ای فانتزی با قیمت 55 دلار.

 

 

کیف عینک تارگت (Target

 کیف عینک تارگت

 قیمت تقریبی 5 دلار.

 

پلیور محصول آمازون (Amazon)پلیور محصول آمازون

پلیور زندگی در پرچین خمیده‌ی آمازون با قیمت تقریبی 25 دلار.

می‌توانید یک سری هم به "8 محصول به یاد ماندنی از طراحان برندها" بزنید. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر