معرفی شهربازی آی ام جی ورلد دبی (دنیای ماجراجویی آی ام جی)

اگر می خواهید خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و فرزندانتان در شهر دبی رقم بزنید، حتما بزرگ ترین شهر بازی سرپوشیده جهان که آی ام جی نام دارد را در لیست تفریحات خود به دبی قرار دهید.

سفر به شهر دبی تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی است که هر فرد باید حداقل یک بار آن را در طول زندگی خود تجربه کند. اگر قصد سفر به شهر دبی به همراه اعضای خانواده و فرزندانتان را دارید، حتما سری به مجموعه شگفت انگیز شهر بازی آی ام جی بزنید. این شهر بازی سرپوشیده مهیای ساختن روزی سرشار از هیجان برای شما و فرزاندانتان می باشد.

اگر با خود می گویید که چرا باید شهر بازی آی ام جی را انتخاب کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید، قطعا در انتها پاسخ سوال خود را یافته و با بهترین سایت جهت خرید بلیط شهربازی IMG آشنا خواهید شد.

با شهر بازی آی ام جی ورلد دبی بیشتر آشنا شوید

اگر می خواهید خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و فرزندانتان در شهر دبی رقم بزنید، حتما بزرگ ترین شهر بازی سرپوشیده جهان که آی ام جی نام دارد را در لیست تفریحات خود به دبی قرار دهید. قطعا از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. این شهر بازی با مساحت 140 هزار متر و‌ گنجایش 20 هزار نفر، هیجان انگیزترین و متفاوت ترین بازی ها را در دل خود جای داده است.

یکی از ویژگی های متفاوت و بی نظیر این شهر بازی کنترل دمای آن می باشد که گردشگران را ترغیب به بازدید از این مکان جذاب در هر فصلی از سال می کند. در ادامه این مطلب به شرح قسمت های مختلف پارک IMG دبی خواهیم پرداخت. پس خود را آماده وارد شدن به دنیای شگفتی ها کنید.

بخش های مختلف شهر بازی آی ام جی ورلد دبی

شهر بازی آی ام جی ورلد دبی را نه تنها می توان بزرگ ترین پارک سرگرمی دبی دانست، بلکه یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی می باشد که از شما با تفریحات هیجان انگیز میزبانی می کند. به طور کلی می توان شهر بازی آی ام جی را به چهار بخش کارتون نتورک، مارول، دره گمشده دایناسورها و بلوار آی ام جی تقسیم کرد.

بخش مارول

بخش مارول را می توان یکی از بخش های پرطرفدار این شهر بازی دانست که با کارکترهای محبوبی نظیر اسپایدرمن، هالک و … سرگرمی های بی نظیری را برای شما فراهم کرده است. از بازی ها و جاذبه های بخش مارول، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

Avengers Battle of Ultron: اگر به نبرد علاقه دارید، پس حتما این بازی را امتحان کرده و پس از پیوستن به ابر قهرمانان مارول با اهریمن به جنگ و نبرد بروید.

Hulk Epsilon Base 3D: پس از سوار شدن بر قطاری با گنجایش 100 نفر به کمک هالک رفته و یک تجربه بی نظیر را در فضای سه بعدی برای خود و فرزندانتان رقم بزنید. بی شک در طی این بازی زمان و مکان را فراموش کرده و تصور می کنید که در یک نبرد واقعی قرار دارید.

Spider-Man Doc Ock’s Revenge: در این بخش سوار بر قطار 400 متری شهر شوید و در نیویورک به همراه مارول به گردش بپردازید و به نجات شهر کمک کنید. این بازی به حدی لذت بخش و هیجان انگیز است که از پایان یافتن آن غمگین خواهید شد.

از دیگر سرگرمی های بی نظیر این بخش، می توانید Thar Thunder Spin و Avengers Flight of the Qunjets یا چندین رستوران و فروشگاه را نام برد.

بخش کارتون نتورک

اگر می خواهید به سرزمین کارتون ها وارد شوید، بخش کارتون نتورک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در این بخش شخصیت کارتون های بی نظیر دختران نیرومند، شهر تنبل ها، بن تن، وقت ماجراجویی و … از شما به خوبی میزبانی خواهند کرد.

اگر از علاقه مندان کارتون دختران نیرومند باشید، حتما جمله تاونزویل در خطر است، به گوشتان خورده است و قطعا بازی در این بخش برای شما بسیار مفرح خواهد بود. پس به دختران نیرومند پیوسته و شهر را از چنگال ربات های شیطانی آزاد کنید.

از آن جایی که شرح تمامی بخش های این بازی ها در این متن نمی گنجد، بازی در این پارک و مشاهده تمامی شخصیت های کارتونی ذکر شده را از خود و کودکانتان دریغ نکنید. بازی در این پارک لذتی دارد که کودکانتان آن را در هیچ کجای دیگر تجربه نخواهند کرد.

بخش دره گمشده دایناسورها

همان طور که از نام این بخش هویدا است، می خواهیم شما را به میلیون ها سال پیش ببریم تا به ماجراجویی در آن بپردازید.

The Velociraptor: اگر از هیجان و آدرنالین بالا استقبال می کنید، پس حتما به سراغ این بازی بروید، در طی این بازی سوار بر طولانی ترین و سریع ترین قطار هوایی شهر بازی دبی شده و به ماجراجویی در صحراها و جنگل های ما قبل تاریخ دره گمشده می پردازید.

Forbidden Territory: اگر از تماشای موجودات ما قبل تاریخ لذت می برید و می خواهید دایناسورها را در اندازه های واقعی ببینید، این بازی را انتخاب کنید، اما فراموش نکنید که این جا یک ژوراسیک پارک واقعی بوده و نباید خیلی به آن ها نزدیک شوید.

Predator: به دنبال بازی هستید که شما را به بالاترین میزان هیجان برساند؟ در این بازی پس از چندین بار سقوط اوج هیجان را تجربه خواهید کرد.

بخش بلوار آی ام جی

در چهارمین بخش از بلوار آی ام جی با عجیب ترین هتل طول زندگیتان مواجه خواهید شد. در این هتل خالی از سکنه، شخصیت های ترسناکی وجود دارند که تنها به افراد شجاع بازدید از آن را توصیه می کنیم. همچنین شایان به ذکر است که افراد زیر 15 سال قادر به بازدید این هتل نخواهند بود.

نوو سینما (Novo Cinema)

به علاقه مندان سینما توصیه می کنیم که تجربه تماشای فیلم در نوو سینما را از دست ندهند. این سینمای بزرگ و مهیج که در مجموعه آی ام جی واقع شده است، دارای 360 صندلی و صفحه نمایشی با 4/24 در 8/13 متر می باشد.

کید زون (Kid Zon)

اگر بچه های کوچکی دارید که شما را در این سفر همراهی می کنند و نگران تفریح آن ها در این شهر بازی هستید، باید بگوییم که به تازگی در شهر بازی آی ام جی ورلد دبی، بخشی راه اندازه شده که بازی های بادی و سرگرم کننده را برای کودکان شما قرار داده اند. فراموش نکنید که باید بلیط این پارک را از قبل رزرو نمایید. پس در صورتی که مشتاق سپری کردن ساعاتی از سفر خود در این شهر بازی هستید، بلیط آن را از سایتی معتبر تهیه کنید. قطعا تهیه بلیط مراکز تفریحی پیش از سفر، از نگرانی های شما کاسته و لذت سفرتان را دو چندان خواهد کرد. اما بلیط پارک آی ام جی ورلد دبی را از کدام سایت تهیه کنیم؟

تهیه بلیط پارک آی ام جی ورلد دبی

در صورتی که قصد دارید روزی به یاد ماندنی را در بهترین شهر بازی سرپوشیده دبی سپری کنید، بلیط آن را از سایت دبی دیسکانت با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. این سایت معتبر ایرانی، سابقه درخشانی در ارایه خدماتی از قبیل بلیط های تخفیف دار تفریحات دبی، اخذ ویزا، اقامت، رنت خودرو و ... دارد وسفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. شما عزیزان می توانید با کارشناسان حرفه ای این سایت از طریق واتس آپ، تماس تلفنی، پست الکترونیکی و اینستاگرام در ارتباط باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان