ترامپ: حدود ۵۰۰ میلیون دلار پول نقد دارم

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده ادعا کرده است که "تقریباً ۵۰۰میلیون دلار پول نقد" دارد و این سخنان در تضاد با اظهارات وکلای او بوده است.

دونالد ترامپ در پرونده‌ای به اتهام اعلام دروغین ارزش دارایی‌هایش به پرداخت 450میلیون دلار یا ارائه وثیقه‌ای متناسب با این رقم محکوم شده است. وکلایش می‌گویند او پولی ندارد اما ترامپ با اظهارات خود ادعای آن‌ها را نقض کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده ادعا کرده است که "تقریباً 500میلیون دلار پول نقد" دارد و این سخنان در تضاد با اظهارات وکلای او بوده است.

ترامپ روز جمعه 22 مارس (سوم فروردین) در پلتفرم رسانه اجتماعی خود "تروت سوشیال" نوشت که می‌خواهد از این پول برای کمپین ریاست جمهوری خود استفاده کند.

پیش از این دادگاهی در نیویورک ترامپ را به پرداخت بیش از 450 میلیون دلار (حدود 415میلیون یورو) با احتساب بهره محکوم کرده بود که تا دوشنبه آینده 25 مارس باید واریز کند یا وثیقه‌ای متناسب با این رقم ارائه دهد.

وکلای ترامپ دوشنبه گذشته در بیانیه‌ای به دادگاه ادعا کرده بودند که ترامپ نمی‌تواند این مبلغ را تهیه کند. حال اگر ترامپ این پول را نپردازد، دادگاه می‌تواند دارایی‌های ترامپ مانند املاک او را توقیف و یا حساب‌های او را مسدود کند.

ترامپ ارزش دارایی‌های را نادرست اعلام کرده است

ترامپ به این دلیل محکوم به پرداخت شد زیرا دادگاه می‌گوید ثابت شده که او وضعیت مالی خود را نادرست اعلام کرده است تا شرایط وام بهتری دریافت کند. وکلای ترامپ در حال حاضر در حال اعتراض به این حکم هستند. از این رو درخواست کرده‌اند که پرداخت جریمه فعلا متوقف شود.

وکلای او همچنین سعی کرده‌اند در فاصله‌ای که درخواست تجدیدنظر بررسی می‌شود، شرکتی را پیدا کنند تا این پول برای ترامپ نزد دادگاه وثیقه بگذارد. اما تلاش وکلای او به شکست انجامید. دادگاه اما هنوز نسبت به اظهارات ترامپ مبنی بر اینکه پول کافی برای پرداخت جریمه دارد، واکنشی نشان نداده‌اند.

این پرونده تنها یکی از پرونده‌هایی است که ترامپ در حال حاضر درگیر آن است. رسیدگی اصلی در چهار پرونده کیفری دیگر هنوز آغاز نشده است و پرونده‌های مدنی برای رسیدگی به اتهام‌ها علیه او نیز ادامه دارند. علاوه بر این، او در پرونده دیگری به پرداخت 83.3 میلیون دلار محکوم شده است.

منبع: دویچه وله

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان