بررسی آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت با حضور رئیسی

در جلسه ای با رئیس دولت سیزدهماجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است، مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

بررسی آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت با حضور رئیسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس‌ دولت سیزدهم در جلسه‌ای سه ساعته که به منظور پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت برگزار شد، پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی طرح‌ها را صادر کرد.

بنابر روایت فارس، در این جلسه که صبح امروز پنجشنبه و با حضور رئیس‌ دولت سیزدهم برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولین ذی‌ربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد، وزارت کشور، وزارت صمت و بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت برخی طرح‌های کلان کشور از جمله طرح‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیسی ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است، مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر طرح‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رئیسی از مسولین ذی‌ربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس‌ دولت سیزدهم دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس‌ دولت سیزدهم در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی طرح‌ها را صادر کرد.

17218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان