مدل کاور رادیاتور و ایده های جذاب برای مخفی کردن رادیاتور

اگر از علاقه مندان به سبک های ویژه برای دکوراسیون خود هستید در این بخش می توانید با نمونه هایی از مدل کاور رادیاتور نیز آشنا شوید.

مدل کاور رادیاتور و ایده های جذاب برای مخفی کردن رادیاتور

رادیاتور یکی از اجزای خانه های آپارتمانی بوده که برخی به دلیل بهتر شدن دکوراسیون خود ایده های دارند و در این بخش می توانید با مدل کاور رادیاتور و نمونه هایی از این دیزاین ها آشنا شوید.

کاور رادیاتور ساده

مدل کاور رادیاتور:

با داشتن یک کاور شیک و مدرن می توانید یک دیزاین فوق العاده شیک داشته باشید‌. این کاورها دیزاین فضای خانه شما را بهتر کرده و با این دیزاین شیک می توانید فضای دلبازتر داشته باشید.

کاور رادیاتور مدل چوب

برای یک کاور خاص باید از ام دی اف یا چوب استفاده کنید‌. با این مدل می توانید یک پوشش برای روی رادیاتور خود داشته باشید. استفاده از کاورهای سفید، مشکی یا قهوه ای با تم های جدید و زیبا نیز در این بخش قرار داده شده که با نمونه هایی از این دیزاین ها آشنا می شوید.

کاور رادیاتور سبک جدید

کاور رادیاتور کرم

مدل های کابینت رادیاتور:

یک ایده جذابی که شما می توانید از آن برای دکوراسیون های خود استفاده کنید، کابینت های چوبی یا ام دی اف بوده که به صورت کاور روی رادیاتور را گرفته و فضای شما را دلنشین تر می کند.

کاور رادیاتور فانتزی

این نوع دیزاین را می توانید به عنوان یک کنسول و میز هم استفاده کنید. با استفاده از گلدان و دکوری های مخصوص و جذاب هم می توانید روی این میز را تزیین کرده تا با نمایی ویژه از آن رو به رو شوید. تزیین رادیاتور با ایده های جذاب و کاربردی در این بخش قرار داده شده است که با نمونه هایی از آن آشنا می شوید.

 

کاور رادیاتور طوسی

کاور رادیاتور با چوب

میز کاور رادیاتور

چه نوع کاوری انتخاب کنیم؟

با توجه به اینکه رادیاتور مقداری آب داشته ممکن است که رطوبت آن موجب شود کاور شما دچار پوسیدگی شود. حالا باید یک کابینت و کاور با جنس مرغوب استفاده کنید که در طی زمان و با رطوبت موجود دچار پوسیدگی نشود. با توجه به دیزاین و دکوراسیون خاص خود می توانید از انواع رنگ ها هم استفاده کنید

کاور رادیاتور مدل میز

رنگ طوسی، سفید، مشکی، قهوه ای و دیگر رنگ ها در این دکوراسیون مناسب هستند و می توانید فضای خانه شما را بهتر کند. این کاور را می توانید با ابعاد دلخواه سفارش دهید. برای اینکه حرارت رادیاتور به فضای شما اطراف برسد و محیط خانه را گرم کند، باید کاور روی آن را برش ایجاد کنید که حرارت را به فضای اطراف برساند.

 

مدل روز کاور رادیاتور

سبک های کاور رادیاتور

زیباترین مدل کاور رادیاتور

ایده های کاور رادیاتور

مدل کاور رادیاتور تنوع زیادی دارد. شما می توانید در این بخش نمونه هایی از این ایده ها را داشته باشید. در صورتی که رادیاتور شما در دیوار قرار داشته می توانید یک میز پایه دار انتخاب کنید که فضای شما شیک تر و به روزتر خواهد شد.

مدل جذاب کاور رادیاتور

انتخاب رنگ کاور رادیاتور:

یک راهنمای کلی در این زمینه برای شما اراِیه داده ایم که شامل انتخاب رنگ های مناسب است. شما باید با توجه به اندازه فضای خانه و سبک دکوراسیون خود این کاور را انتخاب کنید. کاور سفید اغلب با سبک های متنوع مچ شده و انتخاب مناسبی است. اگر سبکی کلاسیک دارید، استفاده از رنگ های قهوه ای و چوب نیز مناسب است.

 

 

خاص ترین کاور رادیاتور

مدل کاور رادیاتور

چند مدل کاور رادیاتور

شما می توانید برای داشتن یک فضای لوکس و جذاب نیز از رنگ های سفید، طوسی، مشکی استفاده کنید. شما می توانید تلفیقی از این رنگ ها را داشته باشید. به عنوان مثال پایه های مشکی با کاور سفید تلفیق زیبایی خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان