به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، لاله اشرفی، رئیس مرکز مدیریت راههای استان چهارمحالوبختیاری از پاسخگویی به 87 هزار 324 تماس به سامانه تلفنی 141 در استان چهارمحالوبختیاری در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: از مجموع 87 هزار و 324 تماس برقرار شده با تلفن گویای 141 استانی در سال 1402 به تعداد 87 هزار و 324 تماس توسط کارشناسان پاسخگویی مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان چهارمحالوبختیاری پاسخ داده شده است که نسبت به سال 1401 کاهش 41/8 درصدی تماسها را شاهد بودیم.
وی افزود: با اشاره به تحلیل و جمعبندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جادهای توسط این اداره کل در سال 1402 گفت: مشکلات راهها با بیشترین سهم از تماسهای سامانه 141 را در بر میگیرد و بعد از آن مسائل حوزه حملونقل باری، مسافری، ایمنی و حریم راه موضوع تماسها بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای استان عنوان کرد: 1008 شکایت ثبت شده مربوط به حوزه حملونقل بار و مسافر بوده که تمامی این تعداد در کمیسیونهای مربوطه بررسی و پاسخ داده شده است.
وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا گفت: عدم پرداخت کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و عدم تخلیه بار در حوزه حملونقل کالا بوده و تاخیر بیش از اندازه در آغاز سفر، نقص فنی خودرو، فروش بلیت و کمبود اتوبوس در حوزه حملونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل میشوند.
46