تشکیل کارگروه صدای مردم در استان سمنان

نشست تمهیدات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در جامعه برگزار شد.

تشکیل کارگروه صدای مردم در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، نشست تمهیدات سفر ریاست جمهوری به استان با حضور قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سیدجمال وزیری مدیرکل و جمعی از اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان، صبح چهارشنبه 29 فروردین 1403 در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

احمدی‌لاشکی ضمن قدردانی از مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش به ییان برنامه سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به استان سمنان پرداخت و در زمینه تأمین اعتبار و تخصیص بودجه برای بهره‌برداری ساختمان اداره‌کل و هم‌چنین احداث دو باب مدرسه در شهرستان سمنان قول مساعدت داد.

معاون پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نیز در بخشی از این نشست بر تشکیل کارگروه صدای مردم در استان، تأکید کرد و از مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خواست تا این موضوع را به جد پیگیری و اجرایی کنند.

اساس توسعه‌یافتگی جامعه، آموزش و پرورش است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش با تأکید بر این‌که اساس توسعه‌یافتگی هر جامعه، آموزش و پرورش است، به بیان چند دغدغه خاص در حوزه تعلیم و تربیت پرداخت.

وی اظهار داشت: مرکز استان با توجه به این‌که 27 تا 28 مدرسه دو شیفت و تعدادی هم مدرسه تخریبی در شهرستان سمنان داریم نیاز به ساخت 50 مدرسه جدیدالتأسیس ضروری است و بایست به دانشگاه فرهنگیان نیز توجه بیش‌تری شود.

گلرو در پایان سخنانش بر تسریع راه‌اندازی ساختمان اداره‌کل و هم‌چنین ساخت اردوگاه دانش‌آموزی کشوری تأکید کرد.

نگاه آموزش و پرورش استان سمنان، برنامه‌محور و فرآیندمحور است

وزیری در ابتدای سخناتش ضمن قدردانی از معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات اجرایی آموزش و پرورش استان به‌ویژه در برگزاری انتخابات و ستاد اسکان نوروزی به بیان تمهیدات مقدماتی استقبال سفر و... پرداخت.

وی در ادامه با بیان این‌که نگاه آموزش و پرورش استان، برنامه‌محور و فرآیندی در کارها است، افزود: رعایت ارباب‌رجوع و ارتقای رضایت‌مندی همه مراجعان، اولویت و هدف اصلی این مجموعه و سمنان در حوزه مولدسازی نیز رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

وزیری یادآور شد: ناوگان حمل و نقل استان که خطرساز بود با تدبیر و پیگیری انجام‌شده، رفع شد و
زمین اردوگاه دانش‌آموزی کشوری هم تأمین شده که با تخصیص بودجه و اعتبار نهایی، احداث آن در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان