این زن صداهای عجیبی در گوشش می‌شنید/ بیماری او چه بود؟

چندی پیش زنی ۵۵ ساله اهل بریتانیا، صداهای عجیبی در گوش خود می‌شنید که بعد معلوم شد این صداها ناشی از ابتلا به سرطان مغز است.

این زن صداهای عجیبی در گوشش می‌شنید/ بیماری او چه بود؟

نادیا زکالوند: «دنیز وینگفیلد» به‌دلیل اینکه صداهای نامفهوم و عجیب‌وغریبی در گوش راست خود می‌شنید، شب‌ها نمی‌توانست به‌راحتی بخوابد. او فکر می‌کرد به بیماری «وزوز گوش» مبتلا شده است. اما بعد از اینکه به پزشک متخصص مراجعه کرد، معلوم شد به نوعی تومور بدخیم نادر مغزی به نام «الیگودندروگلیوما» مبتلاست و در مرحله 2 این بیماری قرار دارد.

وینگفیلد،‌ 6 هفته تحت رادیوتراپی،‌ سپس 4 دور شیمی‌درمانی قرار گرفت. او گفت هیچ علامتی به غیر از شنیدن صداهای عجیب‌وغریب نامفهوم در گوش راست خود نداشته است. صداهایی که شب‌ها شدت می‌گرفتند.

این زن صداهای عجیبی در گوشش می‌شنید/ بیماری او چه بود؟

تومور مغزی وینگفیلد هنوز کاملا از بین نرفته است و پزشک متخصص منتظر است تا باقی تومور رشد کرده و به حدی برسد که بشود دوره درمانی دیگری را شروع کند.

وینگفیلد می‌گوید، اکنون بیش از گذشته دوست دارد زندگی کند و کارهای هیجان‌انگیز انجام دهد. او هر روز هفته به پیاده‌روی، دو، دوچرخه‌سواری و شنا می‌رود و حتی همراه با پسرش، فعالیت‌های هیجان‌انگیزی مانند زیپ‌لاین را تجربه کرده است تا به آدرنالین طبیعی بیشتری دست یابد.

سالانه 16هزار نفر به نوعی تومور مغزی مبتلا می‌شوند و به‌همین دلیل متخصصان می‌گویند، از هیچ علامت در بدن‌تان حتی وزوز گوش بی‌تفاوت عبور نکنید.

منبع:

ladbible

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان