سارائی در گفت‌وگو با فارس:

باید برای مبارزه با مفسدان اقتصادی دادگاه ویژه تشکیل داد

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: در شرایطی که کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی شده باید دادگاه ویژه اقتصادی تشکیل داد تا در کمترین زمان ممکن با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

باید برای مبارزه با مفسدان اقتصادی دادگاه ویژه تشکیل داد

امید سارائی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: مشکلات اقتصادی باعث برخی از مردم از مسئولان گله مند شوند و متاسفانه با این حال یک عده اعتقاد دارند که با مفسدان اقتصادی نباید برخورد کرد و آبرویشان باید حفظ شود! این چه منطقی است با آنهایی که بیت المال و حق مردم مظلوم جامعه را می‌دزدند و ارث پدری خود می‌دانند برخورد نشود؟

وی ادامه داد: این چه مصلحتی است که بخاطر آبروی یک عده دزد و اختلاس‌گر آبروی نظام و انقلاب را ببرند؟ آیا رسوایی یک عده دزد مهم است یا انقلاب؟ چرا با این کارها مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنید؟

این فعال دانشجویی تصریح کرد: باید با مفسدین اقتصادی هر چه سریعتر برخورد کرد و نباید کاری کرد تا مردمی که با جانشان برای سربلندی و استقلال این کشور و انقلاب ایستادگی کردند به نظام بدبین شوند.

سارائی اضافه کرد: امروزه بزرگ ترین عملیات دشمن ایجاد یاَس در بین مردم است. نوسانات ارز موجب تضعیف پول ملی شده و تضعیف پول ملی یعنی کاهش قدرت خرید مردم و خم شدن کمر اقشار ضعیف و کم درآمد کشور، در طول سالهای گذشته و بخصوص در شرایط فعلی شده است.

وی گفت: امروز بسیاری از صنایع به علت افزایش هزینه تولید و بالارفتن بهای تمام شده در حال تعطیل شدن هستند و این بخاطر سیاست‌های غلط بانک مرکزی و نوسانات در بازار ارز است، این سیاست غلط بازار ارز را دچار التهاب کرده است.

سارائی تاکید کرد: دلسوزان انقلاب بر این باورند آنچه را که موجب نارضایتی مردم می‌شود فاصله طبقاتی است که یک شکاف عظیم در بین جامعه ایجاد کرده است. یک عده در ناز و نعمت قرار دارند و تعطیلات آخر هفته را در کشورهای خارجی می‌گذرانند و عده ای دیگر برای یک لقمه نان که شکم خانواده شان را سیر کنند دست به هرکاری می‌زنند.‌

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش مسکن هم گفت: درآمد بسیاری از مردم جوابگوی افزایش قیمت مسکن واجاره خانه بالا نیست و مردم به آینده بدبین شده اند و وضعیت معیشتی مردم بسیار نامناسب است.

سارائی گفت: در شرایطی که کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی به تمام معنا شده است پس باید سیستم اداره کشور را بر مبنای سیاست‌ها و ظرفیت‌های داخلی تدوین کرد و دادگاه ویژه اقتصادی تشکیل داد تا در کمترین زمان ممکن با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان