معرفی بهترین نرم‌افزار CRM کافی شاپ و رستوران‌ها

اوج ابری نرم‌افزار CRM قدرتمندی است که با مدیریت مشتریان، سفارشات و محصولات به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک می‌کند مشتریان خود را بهتر بشناسند.

مهم ترین ویژگی نرم‌افزار CRM رستورانی و کافی شاپی این است که باید نیازهای خاص کسب و کار شما را برآورده کند. برای انتخاب بهترین نرم‌افزار CRM برای کسب و کار خود، باید ویژگی‌ها و امکاناتی را که برای شما مهم هستند، مثل مدیریت ارتباط با مشتریان، تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدیریت بازاریابی و فروش شناسایی کنید و نرم‌افزاری را انتخاب کنید که این امکانات را ارائه دهد. در این مقاله یکی از بهترین CRMهای رستورانی را که به طور همه جانبه کسب و کار شما را مدیریت می‌کند معرفی کرده ایم.

CRM ابری اوج

اوج ابری نرم‌افزار CRM قدرتمندی است که با مدیریت مشتریان، سفارشات و محصولات به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک می‌کند مشتریان خود را بهتر بشناسند، با آنها ارتباط برقرار کنند، تجربه مشتری را بهبود دهند و کسب و کار خود را رشد دهند. این نرم‌افزار می‌تواند اطلاعات مشتریان، از جمله اطلاعات شخصی، سابقه خرید، ترجیحات خرید و… را جمع‌آوری و مدیریت کند. همچنین، می‌تواند داده‌های مشتریان را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کند و رفتار مشتری را پیش بینی کند تا از این اطلاعات در بهبود محصولات خود بهره مند شود.

با استفاده از ویژگی‌هایی مثل سفارش گیری سلف سرویس و متمرکزسازی داده‌ها، تجربه مشتری از رستوران یا کافی شاپ شما به یاد ماندنی تر خواهد شد. این امر می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا رضایت مشتری را افزایش دهند و در کنار بازاریابی و برنامه‌های وفاداری، مشتریان همیشگی ایجاد کنند. اوج ابری به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را از طریق امکاناتی چون رزرواسیون و مدیریت پرداخت کاهش داده و سودآوری خود را افزایش دهند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار اشاره کرده ایم:

مدیریت اطلاعات مشتریان

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابری می‌تواند اطلاعات مشتریان، از جمله اطلاعات شخصی، سابقه خرید، ترجیحات خرید و غیره را جمع‌آوری و مدیریت کند. این اطلاعات می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسند و نیازهای آنها را بهتر پاسخ دهند.

برای مثال، یک رستوران می‌تواند از نرم‌افزار CRM خود برای جمع آوری اطلاعاتی مثل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، سابقه خرید، از جمله تاریخ‌ها، اقلام خریداری شده و میزان هزینه استفاده کند تا

  • مشتریان خود را بر اساس ترجیحات آنها دسته بندی کند تا پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی شخصی سازی شده را به آنها ارسال کند.
  • پیشنهادات ویژه‌ایرا برای مشتریان وفادار خود ارائه دهد.
  • مشکلات یا شکایات مشتریان را سریعتر و موثرتر حل کند.

تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابری می‌تواند داده‌های مشتری را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند. این اطلاعات می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا روندها، فرصت‌ها و چالش‌ها را شناسایی کنند.

با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی چون…

  • داده‌های فروش، مانند اقلام پرفروش، زمان‌های شلوغ و کانال‌های فروش
  • داده‌های رضایت مشتری، مانند نظرسنجی‌ها و بازخوردها
  • داده‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند نظرات مشتریان در مورد رستوران

کسب و کار می‌تواند الگوهای رفتاری مشتریان را دریابد تا استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را بهینه کند، نقاط قوت و ضعف خدمات و فرصت‌های جدید برای رشد کسب و کار خود را شناسایی کند.

پیش بینی رفتار مشتری

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابریمی تواند رفتار مشتری را پیش بینی کند و مواردی مثل دفعات بعدی مراجعه مشتریان، اقلام احتمالی که مشتریان ممکن است خریداری کنند را تعیین کند. این اطلاعات می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا استراتژی‌های بازاریابی و فروش خود را بهینه کنند، پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی را در زمان مناسب و مناسب به مشتریان ارسال کند و محصولات و خدمات جدیدی را به مشتریان پیشنهاد دهد که احتمال خرید آنها بیشتر است.

شخصی سازی تجربه مشتری

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابریمی تواند تجربه مشتری را شخصی سازی کند. این امر می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا مشتریان خود را راضی نگه دارند و وفاداری آنها را حفظ کنند. برای مثال، یک رستوران می‌تواند از نرم‌افزار CRM خود برای شخصی سازی پیشنهادات، منو، خدمات مشتری و… استفاده کند و نیازها و خواسته‌های فردی مشتریان را بهتر پاسخ دهد، تجربه مشتری را لذت بخش تر و جذاب‌تر کند و احتمال بازگشت مشتریان را افزایش دهد.

نرم‌افزار CRM اوج ابری می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا تخفیفات را به صورت خودکار روی فاکتور مشتریان اعمال کنند. این امر می‌تواند فرآیند صدور فاکتور را برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها آسان تر کند. نرم‌افزار CRM اوج ابری می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا امکان ثبت سفارش و پرداخت آنلاین را برای مشتریان فراهم کنند

نظرسنجی

نرم‌افزار CRM اوج ابری با ارائه ویژگی‌هایی مثل ارسال خودکار نظرسنجی پس از خرید، دریافت اطلاعات مخاطبین، تجزیه و تحلیل نظرسنجی، ارائه پاداش برای مشارکت در نظرسنجی، فرآیند نظرسنجی رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها را آسان تر، موثرتر و کارآمدتر می‌کند این ویژگی‌ها به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک می‌کند تا بازخورد مشتریان را به صورت منظم و مستمر جمع‌آوری کنند، کسب و کار خود را بهبود بخشند و رضایت مشتریان را افزایش دهند.

تسهیل پرداخت

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابری با ارائه امکانات پرداخت متنوع، می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا رضایت مشتریان خود را با ارائه روش‌های پرداخت مختلف، مانند نقدی، آنلاین، و تقسیم پرداخت، افزایش دهند، کارایی خود را با همگام سازی سفارشات و پرداخت‌های آفلاین، و ثبت انعام به عنوان مبلغ اضافه، بهبود بخشند و کسب و کار خود را با ارائه تخفیف‌های درصدی، تبلیغات در رسیدهای چاپ شده، و جاسازی قیمت، مشخصات و برنامه‌های وفاداری در بارکدها، توسعه دهند.

مارکتینگ

نرم‌افزار CRM رستورانی یا کافی شاپی اوج ابری می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا کمپین‌های مارکتینگ خود را موثرتر و کارآمدتر طراحی و اجرا کنند. این نرم‌افزار با جمع آوری و تحلیل داده‌های مربوط به مشتریان، به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک می‌کند تا الگوهای رفتاری مشتریان را شناسایی کنند و کمپین‌هایی را طراحی کنند که با نیازها و خواسته‌های مشتریان هدف آنها سازگار باشد. همچنین از اطلاعات ارزشمندی همچون محبوب ترین آیتم، ساعات اوج سفارش یا بهترین کانال بازاریابی استفاده کنند و کمپین‌های خود را بهینه سازی کنند، کمپین‌ها را شخصی سازی کنند و توجه مشتریان را جلب کنند و نرخ تبدیل را افزایش دهند.

اوج ابری همچنین می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا پیام‌های انبوه و سفارشی سازی شده از طریق واتساپ ارسال کنند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. با بلاگرها یا تبلیغ کنندگان همکاری کنند و به مخاطبان جدیدی دست یابند. ROI یا بازگشت سرمایه کمپین‌های خود را اندازه گیری کنند و کمپین‌های خود را برای موفقیت بیشتر بهبود بخشند.

کنترل رزورواسیون

نرم‌افزار CRM اوج ابری می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا یک سیستم رزرو آنلاین آسان و کاربرپسند ایجاد کنند. این سیستم می‌تواند به مشتریان اجازه دهد تا به راحتی و بدون دردسر، ساعت و میز مورد نظر خود را رزرو کنند. این نرم‌افزار می‌تواند به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها کمک کند تا تعداد مشتریان رزرو شده را در هر زمان مشخص کنترل کنند و از عدم پذیرش مشتریان جلوگیری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان