یادگیری زبان فرانسه با بازی

اگر به تنهایی زبان فرانسه را یاد بگیرید، ممکن است انگیزه خود را از دست بدهید. خوب است که گاهی اوقات روش یادگیری خود را تغییر دهید.

 

اگر به تنهایی زبان فرانسه را یاد بگیرید، ممکن است انگیزه خود را از دست بدهید. خوب است که گاهی اوقات روش یادگیری خود را تغییر دهید.

بازی یک راه سرگرم کننده برای ادامه یادگیری است و باعث می شود خود را به چالش بکشید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

انجام بازی در محیط های آموزشی به شما کمک می کند تا با دیگر زبان آموزان ارتباط و تعامل برقرار کنید. موسسه دهخدا با برگزاری کلاس های آموزشی زبان با استفاده از اساتید باتجربه و با کمک بازی های متنوع به شما کمک می کند تا زبان فرانسوی را از پایه و دقیق یاد بگیرید.

یادگیری زبان فرانسه با بازی

1. Verbal Dominoes

Verbal Dominoes یک بازی مبتکرانه برای زبان آموزان فرانسوی است که آن ها را تشویق می کند تا دایره لغات خود را به شیوه ای جذاب گسترش دهند. کلاس خود را به تیم های 2 تا 4 زبان آموز تقسیم کنید و یادگیری مشارکتی را تقویت کنید. بازی حول نام‌ گذاری کلمات فرانسوی می ‌چرخد، با چالش اضافه‌ شده اتصال آن ها بر اساس حرف آخر کلمه قبل. با این بازی نه تنها یادآوری واژگان را تمرین می کنید، بلکه مهارت های املایی را نیز بهبود می بخشید.

2. Le Pendu (Hangman)

Le Pendu، یا جلاد، یک کلاسیک جاودانه است که تمرین واژگان را به یک فعالیت گروهی هیجان انگیز تبدیل می کند. در این بازی، یک زبان آموز داوطلب به یک کلمه فرانسوی فکر می کند و خط تیره هایی را روی تخته نشان می دهد که نشان دهنده هر حرف است.

بقیه زبان ‌آموزان با حدس زدن حروف شرکت می‌کنند و هدفشان این است که کلمه پنهان را کشف کنند. این بازی مرور واژگان و دقت املایی را تقویت می‌کند، همچنین اهمیت علائم لهجه را برجسته می کند.

3. Cadavres exquis

این بازی شامل این است که چندین نفر یک جمله بنویسند، بدون اینکه هیچ یک از آن ها بدانند شخص قبلی چه نوشته است. به عنوان مثال، شخص شماره ۱ موضوع جمله را می نویسد (موضوع + اسم + صفت یا به طور کلی یک اسم خاص) و ورق کاغذ را تا می کند تا ایده خود را پنهان کند. شخص شماره ۲ برگه را دریافت می کند و یک فعل زیر آن می نویسد، سپس گزاره خود را با تا کردن برگه پنهان می کند. شخص شماره ۳ مسئولیت را بر عهده می گیرد و یک مکمل می نویسد. اگر بازیکنان دیگری وجود دارد، می توانیم مکمل های شرایطی از زمان، مکان، شیوه ... را اضافه کنیم. بنابراین این بازی به شما امکان می دهد گرامر فرانسوی را به طور عمیق درک کنید.

4. Qui est-ce ?

در این بازی ما چهره هایی در مقابل خود داریم و باید با پرسیدن سوال از حریف، شخصیت مرموز خود را حدس بزنیم. این بازی به شما اجازه می دهد تا روی واژگان توصیف فیزیکی، به خصوص چهره و لوازم جانبی کار کنید. این یک بازی پرسش / پاسخ شفاهی است، بنابراین شما روی درک شفاهی خود بسیار کار خواهید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان