تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا در چیست؟

لیزر الکساندرایت گرویتی (Alexandrite Gravity)، یکی از دستگاه‌های لیزر پوست و مو که از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع تغذیه لیزر استفاده می‌کنند و توانایی کار روی پوست با فرکانس ۷۵۵ نانومتر را دارا می‌باشد

لیزر درمانی، یکی از روش‌های رایج برای درمان مشکلات پوستی است که به واسطه دستگاه‌های لیزر درمانی و متمرکز سازی گرما در قسمت مشکل دار پوست استفاده می‌شود که به دلیل گرمای زیاد در این روش، پوست ممکن است دچار مشکلات پوستی مختلفی شود که برای حل این مشکل، دستگاه‌های کولینگ لیزر بعد از روش‌های ساده‌تر مثل کرم، ژل و اسپری بی حسی، ایجاد شدند و در مدل‌های مختلف عرضه شدند که در این مقاله می‌خواهیم به دو نوع از خنک کننده‌های لیزر درمانی بپردازیم و تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا را بررسی کنیم، پس اگر به فکر خرید کولینگ لیزر کندلا یا الکساندرایت هستید، ولی نمی‌دانید باید کدام دستگاه را خریداری نماید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کولینگ الکساندرایت چیست؟

لیزر الکساندرایت گرویتی (Alexandrite Gravity)، یکی از دستگاه‌های لیزر پوست و مو که از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع تغذیه لیزر استفاده می‌کنند و توانایی کار روی پوست با فرکانس 755 نانومتر را دارا می‌باشد که از این حیث، به واسطه این دستگاه، می‌توان بدون هیچ گونه عوارضی، عملیات لیزر درمانی را روی پوست انجام داد؛ بد نیست بدانید که در این مدل از دستگاه‌های لیزر، به واسطه وجود ایرکولینگ قدرتمند، دیگر نیازی به استفاده از کرم یا اسپری بی حسی موضعی نیست و می‌توان از تمام عوارض لیزر درمانی مانند درد، التهاب، سوختگی و تغییر رنگ پوست جلوگیری نمود.

کاربرد و فواید کولینگ الکساندرایت

یکی از نکات مهم در خرید کولینگ الکساندرایت، مزایا و کاربرد این دستگاه می‌باشد که می‌تواند تأثیر مستقیم در خرید این دستگاه نسبت به سایر رقبا داشته باشد؛ به علاوه قبل از خرید این دستگاه باید با تمام کاربردهای آن آشنا باشید تا بدانید اصلاً این کولینگ قدرتمند، در کسب و کار شما کاربرد دارد یا خیر که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین کاربردها و مزایای کولینگ الکساندرایت می‌پردازیم.

  • حذف موهای زائد بدن
  • پاک سازی و جوان سازی پوست
  • از بین بردن جای انواع جوش و آکنه
  • درمان و از بین بردن انواع لک‌های پوستی
  • بدون نیاز به کرم یا اسپری بی حسی پوست
  • استفاده از موج 755 نانومتر برای لیزر درمانی
  • قابلیت استفاده در طولانی مدت، بدون افت کیفیت و کارایی
  • قابل استفاده برای تمام تایپ‌های پوستی
  • دارای تکنولوژی‌های بروز و برتر در دستگاه‌های لیزر
  • دارای اسپات هایی با سایز متفاوت و قابل تنظیم
  • دارای سیستم هوشمند برای لیزر درمانی
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با کارایی دستگاه
  • دارای فن‌های بسیار قوی و در عین حال بی سر و صدا

کولینگ کندلا چیست؟

نوعی دیگر از سیستم‌های خنک سازی لیزر در کنار دستگاه لیزر درمانی، کولینگ کندلا نام دارد که جزو دستگاه‌های قدرتمند برای لیزر درمانی بدون عوارض می‌باشد؛ در واقع دستگاه خنک کننده Candela، به نوعی مشابه دستگاه الکساندرایت می‌باشد و یک عمل را انجام می‌دهد با این تفاوت که این دستگاه در موج 1064 نانومتر فعالیت داشته و توانایی از بین بردن موهای زائد در 6 ماه را دارد که البته میزان موفقیت این دستگاه برای افراد مختلف، متفاوت بوده و بین 40 تا 80 درصد در مدت زمان ذکر شده می‌باشد.

کاربرد و فواید کولینگ کندلا

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره داشتیم، برای خرید کولینگ لیزر کندلا و سایر مدل‌ها مانند الکساندرایت، باید قبل از هر چیزی کاربر و مزایای این کولینگ را در نظر داشته باشید تا بتوانید این محصول را با سایر رقبا مقایسه نماید و البته بررسی کنید که آیا این محصول اصلاً در حوزه کاری شما کاربردی هست یا نه که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین کاربردها و مزایای کولینگ کندلا، می‌پردازیم.

  • درمان و رفع تیرگی و لک‌های پوستی
  • کاهش اثرات نور خورشید روی پوست
  • کاهش چین و چروک که سبب جوان سازی پوست می‌شود
  • درمان آکنه و جوش‌های پوستی
  • از بین بردن جای زخم و اسکارهای پوستی
  • رفع کک و مک و لک‌های مادرزادی
  • قابلیت استفاده در طولانی مدت، بدون افت کیفیت و کارایی
  • استفاده از موج 1064 نانومتر برای لیزر درمانی
  • قابل استفاده برای تمام تایپ‌های پوستی
  • دارای تکنولوژی‌های بروز و برتر در دستگاه‌های لیزر
  • خنک سازی سریع پوست به واسطه استفاده از نیتروژن مایع
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با کارایی دستگاه
  • دارای فن‌های بسیار قوی و در عین حال بی سر و صدا

تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا

مهم‌ترین نکته‌ای که باید درباره کولینگ های الکساندرایت و کندلا بدانید، تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا می‌باشد که امکان مقایسه این دو کولینگ را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با دست باز اقدام به خرید بهترین کولینگ لیزر درمانی نماید که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا می‌پردازیم.

1. تفاوت در طول موج ارسالی

اولین تفاوت مهم دستگاه‌های الکساندرایت و کندلا، تفاوت در طول موج ارسالی به پوست است که در مدل کندلا، این طول موج 1064 نانومتر می‌باشد، در حالی که در مدل الکساندرایت این طول موج، 755 نانومتر می‌باشد.

2. تفاوت در مکانیزم کاری

یکی دیگر از تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا، در نحوه کارکرد این دو دستگاه می‌باشد که در مدل الکساندرایت، دستگاه لیزر به واسطه ارسال طیف از طول موج‌ها به پوست و جذب توسط پوست، اقدام به تخریب و حذف موهای زائد می‌کند، در حالی که در مدل کندلا، با تأثیر گذاری روی جذب ملانین‌ها باعث از بین رفتن موهای زائد می‌شود.

3. تفاوت در منبع تغذیه

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا، تفاوت در منبع تغذیه این دو دستگاه می‌باشد که در مدل الکساندرایت، از کریستال الکساندرایت استفاده می‌شود، ولی در مدل کندلا از کریستالی که از ترکیب نئودیمیوم و اریوم، ساخته شده استفاده می‌شود.

4. تفاوت در پشتیبانی از مشکلات پوستی بیشتر

یکی از نکات ویژه درباره مدل کندلا، پشتیبانی این دستگاه از مشکلات پوستی بیشتر نسبت به مدل الکساندرایت می‌باشد که همین موضوع باعث می‌شود این مدل برای درمان انواع مشکلات پوستی اعم از حذف موهای زائد، حذف لکه‌های پوستی، درمان رگ‌های دست و صورت، درمان چین و چروک، از بین جای زخم و جوش و درمان کک و مک ها کاربرد بیشتری داشته باشد و مناسب برای کلینک های تخصصی باشد.

5. تفاوت در کارایی و سرعت

کارایی و سرعت نیز یکی دیگر از تفاوت‌های کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا است، بدین شکل که مدل الکساندرایت برای موهای نازک و تیره استفاده می‌شود و مدل کندلا با قدرت بیشتری که دارد برای موهای ضخیم‌تر، البته مدل الکساندرایت را می‌توان در هر بار استفاده، روی نقطه بزرگ‌تری از پوست استفاده نمود که همین موضوع، این دستگاه را برای مناطقی مثل پشت پا به گزینه بهتری تبدیل می‌کند.

قیمت کولینگ الکساندرایت و کندلا چقدر است؟

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید کولینگ های لیزر درمانی، قیمت این دستگاه‌ها می‌باشد که اگر بخواهید بین دو دستگاه معرفی شده، یکی را انتخاب کنید، قطعاً برای شما هم سؤال خواهد بود که قیمت کولینگ کندلا و قیمت کولینگ الکساندرایت چقدر است و اصلاً کدام نوع دستگاه را باید خرید؟ که با توجه به این موضوع، باید به این موضوع اشاره داشت، که قیمت کولینگ الکساندرایت و قیمت کولینگ کندلا با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود و در واقع قیمت این محصول متغیر است.

البته نکته مهم‌تر درباره قیمت خرید کولینگ لیزر، این است که این دستگاه را از کدام عرضه کننده تهیه نماید، زیرا این موضوع، تأثیر بسزایی در قیمت تمام شده محصول خواهد داشت که با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید اقدام به خرید کولینگ لیزر کندلا، خرید کولینگ لیزر الکساندرایت با بهترین قیمت و کیفیت ممکن نماید، از طریق شماره‌های «09355174549»، «09931390522» و «09912531698» با متخصصین ما در ارتباط باشید.

خرید کدام کولینگ بهتر است؟

با توجه به این که برند و مدل‌های مختلفی از کولینگ لیزر وجود دارد و ما به دو مدل مطرح در این مقاله اشاره داشتیم، قطعاً برای شما هم سؤال است که خرید کدام کولینگ بهتر است؟ و باید به این سؤال پاسخ داد که شما باید فاکتورهای مختلفی را در این حوزه در نظر داشته باشید که با بررسی تفاوت کولینگ الکساندرایت با کولینگ کندلا، می‌توانید به اطلاعات کاملی در این زمینه دسترسی داشته باشید و بهترین گزینه ممکن را خرید نماید؛ اما در صورتی که هنوز به هر دلیلی، نمی‌دانید بهترین کولینگ لیزر کدام است و باید کدام کولینگ لیزر را بخرید، از طریق شماره‌های اعلام شده با متخصصین ما در ارتباط باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان