خشکشویی های آنلاین چه خدماتی ارائه می دهند؟

خشکشویی آنلاین لاوسته با سال ها تلاش در زمینه شستشوی لباس ها و دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین ماشین آلات این صنعت، می تواند لباس عروس و کت و شلوار دامادی را به راحتی و بدون هیچ گونه اسیبی تمیز کند.

خشکشویی های آنلاین چه خدماتی ارائه می دهند؟

خشکشویی آنلاین

خشکشویی آنلاین لاوسته با سال ها تلاش در زمینه شستشوی لباس ها و دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین ماشین آلات این صنعت، می تواند لباس عروس و کت و شلوار دامادی را به راحتی و بدون هیچ گونه اسیبی تمیز کند.

شما کافیست از طریق سایت و یا به وسیله اپلیکشن درخواست دهید تا در سریع ترین زمان لباس های شما را تحویل و بعد از پاکیزگی کامل به شما تحویل دهند. علاوه بر این برای اطمینان بیشتر شما در هنگام تحویل تمام لباس ها بیمه می شوند تا اگر مشکلی پیش آمد شما به هیچ وجه متضرر نشوید.

خشکشویی لباس عروس و کت و شلوار داماد

همیشه یکی از دغدغه هایی که بعد از عروسی و یا مابین فرمالیته و عروسی که عروس داماد قبل از مراسم عروسی برای گرفتن عکس های خود آماده می شوند وجود دارد، شستن لباس عروس و کت و شلوار داماد است. به دلیل حساسیت بالا در روز عروسی که لباس های آنها مانند قبل و مثل روز اول باشد و به دلیل جنس حساسی که دارند و نوع پارچه آنها نمی توان به راحتی آنها را شست

و یا به هر خشکشوئی اعتماد کرد. بر همین اساس ما به شما پیشنهاد می کنیم که به حرفه ای ها کار را بسپارید. خشکشویی لاوسته با سالها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی حرفه ای لباس های حساس همانند لباس عروس و یا کت و شلوار داماد که به صورت تخصصی و با دستگاه های (هیدرو کربن ) تمام اتوماتیک و با ماده های کاملا تخصصی صورت می گیرد به صورت 24 ساعته در خدمت شما می باشد. برای شستشوی لباس عروس و یا کت و شلوار داماد می توانید از طریق APP لاوسته یا سایت www.laveste24.com  با ما در تماس باشید.
خشکشویی تخصصی لباس عروس و کت و شلوار داماد تخصص ماست.

در خشکشویی به جای استفاده از آب از حلالی بدون رنگ به نام تتراکلور اتیلن استفاده می شود. مزیت خشکشویی این است که هم آسیبی که آب به لباس ها وارد می کند را به آن ها وارد نمی کند و هم به دلیل قدرت حل کنندگی بالایی که دارد می تواند تمام لکه های روغن، خون، جوهر و چربی را نیز به راحتی از روی لباس های شما پاک کند.

خشکشویی کت و شلوار

یکی از سخت ترین شستشو ها، خشکشویی کت و شلوار است. چرا که پارچه ی مخصوص آن ها در برابر مواد شوینده بسیار آسیب پذیر بوده و به سرعت فرم خود را از دست می دهند. در نتیجه بهتر است خشکشویی کت و شلوار را برون سپاری کنید تا هم در وقتتان صرفه جویی شود و هم لباستان دچار آسیب نشود. دستگاه هایی که ما برای خشکشویی کت و شلوار از آن ها استفاده می کنیم کاملا پیشرفته بوده و لباس های شما بدون کوچک ترین آسیب و یا رنگ پریدگی در اختیار شما قرار خواهند گرفت. در نتیجه سپردن خشکشویی کت و شلوار هایتان به لاوسته 24 یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما خواهد بود.
 

خشکشویی پرده

بدون شک پرده یکی از المان های مهم هر خانه ای به شمار می رود. وسیله ای که علاوه بر جلوگیری از ورود نور و باد نقش اساسی ای در زیبایی خانه دارد. علاوه بر آن به دلیل جنس حساسی که پرده ها دارند شستشوی آن باید بسیار دقیق باشد که به آن آسیبی وارد نشود.

خشکشویی یکی از بهترین راه های موجود برای از بین بردن لکه و تمیزی پرده ها به شمار می رود. زیرا شستشوی پرده در ماشین لباس شویی به دلیل استفاده از آب می تواند به جنس حساس پرده آسیب برساند و گاهی امکان دارد که پرده ها از حالت اصلی خود خارج شوند و زیبایی خود را از دست بدهند. همچنین آسیب به بافت پارچه باعث کمتر شدن عمر مفید پرده ها می شود.

روش خشکشویی پرده

شرکت لاوسته با سال ها سابقه در زمینه خشکشویی، با استفاده از ابزارهای مدرن و با پیشرفته ترین راه های علمی صنعت شستشو، می تواند پرده های شما را به راحتی تمیز و لکه گیری کند.

در این روش به جای استفاده از آب از محلول های مخصوصی استفاده می شود که می توانند به راحتی لکه های موجود روی پارچه را تمیز کرده و به بافت پارچه کوچکترین آسیبی وارد نکنند.

شما می توانید به صورت آنلاین پرده های خود را به ما بسپارید و ما در کمترین زمان ممکن پرده های شما را کاملاً تمیز و با بسته بندی مناسب به شما تحویل خواهیم داد.

نرخ خشکشویی پرده

از آن جایی که پرده از پارچه ای مخصوص و حساس درست شده است؛ شستن آن بسیار دشوار می باشد. به همین منظور سپردن آن به خشکشویی درست ترین کار ممکن است. اما قیمت و نرخ خشکشویی پرده میتواند بسیار بالا باشد که این موضوع به جنس پارچه ی پرده ی شما بستگی دارد. در نتیجه بهتر است قبل از سپردن آن به خشکشویی، تماس گرفته و نرخ خشکشویی پرده را از آن ها جویا شوید. در نتیجه می توانید با توجه به وسع مالی خود و نرخ خشکشویی پرده بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان