مجیدانصاری: با توهین‌کنندگان به روحانی برخوردنمی‌کنند اما مدیران کانال‌های اصلاح‌طلب دستگیر می‌شوند

مجیدانصاری معاون رئیس جمهور در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: غالب فعالان سیاسی بر این موضوع تاکید دارند که حرمت‌شکنی‌ها در انتخابات گذشته به خصوص از سوی کاندیداها که در برنامه‌های مناظره‌های انتخاباتی و در دولت‌های نهم و دهم انجام شد، آثار بسیار نامطلوب و فاجعه‌‌باری برای کشور ما داشت و هنوز هم برخی بداخلاقی‌ها ریشه در همان بنیانگذاری‌های نادرس ...

از این جهت کاندیداها و احزاب باید توجه داشته باشند که هنجارشکنی و بداخلاقی‌ها منحصر به همان روزهای انتخابات نیست و در همان زمان هم نمی‌ماند بلکه نتایج آن در لایه‌های مختلف اجتماعی رسوب می‌کند و به مثابه یک بیماری مسری به سایر عرصه‌ها و حوزه‌ها سرایت می‌کند و سال‌های سال فرهنگ جامعه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

دومین موضوعی که با توجه به فرا رسیدن زمان انتخابات ذکر آن را مهم می‌دانم، شور و نشاط انتخاباتی است. امری که تحقق آن با برخوردی که طی هفته‌های گذشته با تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی شده است، تحت تاثیر قرار گرفت. هرچند علت بازداشت این افراد را نمی‌دانم و از پرونده‌ای که برای آنان تشکیل شده بی‌خبرم اما، معتقدم که در آستانه انتخابات این اتفاق برای اصحاب رسانه و فضای رسانه‌ای کشور که پیشگامان شور و نشاط انتخاباتی هستند، خبر خوبی نبوده است.

به نظر من اگر احیانا تخلفات یا کاستی‌هایی هم از سوی این افراد صورت گرفته است حتی‌المقدر باید سعی شود که با تذکر و اقدامات پیشگیرانه با آنها برخورد شود. به هر حال فضای انتخاباتی ما نیاز به نشاط سیاسی دارد که عمدتا این امر از سوی اصحاب رسانه محقق می‌شود. به ویژه اینکه ما از گذشته تاکنون شاهد برخوردهای غیراخلاقی و تخریبی شدید برخی رسانه‌ها نسبت به شخص آقای روحانی هستیم اما برخورد چندانی با آنها صورت نگرفته است و بنابراین ممکن است که این امر شایبه‌هایی را به ذهن جامعه متبادر کند. لذا باید برخورد با تخلفات، برخورد یکسانی باشد و امیدوار هم هستیم که تعدادی از اصحاب رسانه که بازداشت شدند مشکل خاصی نداشته باشند و قوه محترم قضاییه این مساله را در آستانه انتخابات حل و فصل کند.

302

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر