نیسان GT-R شاید یکی از قدیمیترین خودروهای بازار باشد اما هنوز هم در پیست و جاده باعث بالا رفتن آدرنالین رانندگان میشود.
با کمی آشنایی نسبت به گودزیلا و همچنین داشتن موجودی کافی در حساب بانکی، به سادگی میتوان یک هیولای تواناتر را نیز ساخت. برخی از مالکان GT-R بهطور سنگینی اقدام به تیونینگ خودرو و نصب قوای محرکه و کیتهای سفارشی روی آن میکنند که یکی از آنها را میتوانید در این ویدئو ببینید.
ظاهراً نیسان GT-R مورد بحث قدرت 760 اسب بخاری داشته و از لاستیکهای جادهای نیمه چسبان و سیستم اگزوزی با صدای بسیار بلند سود میبرد. آپلود کنندهی این ویدئو که رانندهی پورشه 911 GT2 RS نیز میباشد گودزیلا را در پیست نوربرگ رینگ دنبال کرده و میگوید این خودرو دیگر نمیتواند در جاده تردد کند زیرا تغییرات زیادی دارد.
همچنین به نظر میرسد تردد آن در پیست هم غیرمجاز است زیرا پس از چند دور حضور در جهنم سبز دیگر اجازهی خودنمایی را نداشته زیرا صدای بسیار زیادی تولید میکند. سیستم اگزوز این خودرو ظاهراً 134 دسیبل صدا دارد که در واقع بیشتر از صدای جتهای جنگنده در زمان تیک آف میباشد.
با این میزان تیونینگ و دستکاری، نیسان GT-R یاد شده به اندازهی پورشه 911 GT2 RS سریع است. شایان ذکر است شتاب صفر تا 100 کیلومتر پورشه تنها 2.8 ثانیه بوده و تا زمان معرفی لامبورگینی آونتادور SVJ پادشاه جهنم سبز محسوب میشد.
[دانلود ویدئو]