بازگشت حسینی بعد از ۵ ماه؛

ترکیب استقلال برابر سایپا اعلام شد

وینفرد شفر بعد از مدت ها تصمیم گرفت به حسینی درون دروازه استقلال میدان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر یازده بازیکن خود برای دیدار با سایپا را معرفی کرد و به این ترتیب آبی پوشان با ترکیب حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و اللهیار صیادمنش به میدان خواهند رفت.


در این ترکیب حسین حسینی بعد از نزدیک به 5 ماه نیمکت نشینی و بعد از تهدید به جدایی در مسجد سلیمان، دروازه بان اول تیم شفر شد تا اولین حضور خود در ترکیب استقلال در فصل جدید را تجربه کند.


زوج منتظری و دانشگر در این دیدار مدافعان مرکزی استقلال هستند و سرمربی استقلال در این دیدار به محمد دانشگر از ابتدا اطمینان کرده است. دو بازیکن ملی پوش استقلال یعنی وریا غفوری و آرمین سهرابیان نیز در دو سمت خط دفاعی حضور خواهند داشت.


فرشید باقری و علی کریمی دو هافبک دفاعی تیم شفر در این دیدار هستند و طارق همام با مصدومیت فرشید اسماعیلی در پست شماره 10 به میدان می رود.


شفر  در این دیدار به دو وینگر جوان خود یعنی صیادمنش و قائدی که در آخرین دیدار موفق به گلزنی شده بودند، اعتماد کرده و دوباره از این دو بازیکن در خط حمله خود استفاده می کند تا در کنار تبریزی، مثلث خط  هجومی استقلال تشکیل شود.


کاپیتان استقلال در این دیدار بعد از 8 مسابقه، تغییر کرده و پژمان منتظری به عنوان کاپیتان به میدان می رود.


آبی پوشان در این دیدار بازیکنانی مانند مهدی رحمتی، مارکوس نویمایر، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر، جابر انصاری، الحاجی گرو، میثم تیموری و چند بازیکن جوان را روی نیمکت خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان