تبدیل لامبورگینی اسپادا به یک هات رود فوق‌العاده!

لامبورگینی اسپادا امسال ۵۰ ساله می‌شود بنابراین ایتالیایی‌ها برای گرامیداشت این واقعه میزبان تور رانندگی ویژه در ایتالیا شده و همچنین یک نمونه‌ی خاص موجود در موزه لامبورگینی را بازسازی نموده‌اند.

تبدیل لامبورگینی اسپادا به یک هات رود فوق‌العاده!

لامبورگینی اسپادا امسال 50 ساله می‌شود بنابراین ایتالیایی‌ها برای گرامیداشت این واقعه میزبان تور رانندگی ویژه در ایتالیا شده و همچنین یک نمونه‌ی خاص موجود در موزه لامبورگینی را بازسازی نموده‌اند.

1968 Lamborghini Espada
1968 Lamborghini Espada

بی‌شک اینجاست که مهمانی خاتمه می‌یابد و لامبورگینی هم آن را انجام داده است. البته برخی از افراد هم فکر کرده‌اند بهتر است یک هات رود بر پایه‌ی اسپادا بسازند.


لامبورگینی دخالتی در این پروژه نداشته و خودرو توسط شرکت Danton Arts Kustoms و Carrosserie Herve تولید شده است. این دو شرکت به دنبال خرید یک اسپادا بوده‌اند تا بتوانند پروژه‌ی دیوانه‌وار خود را تکمیل نمایند.


پس از یافتن نمونه‌ای عالی، آن‌ها اقدام به تکه‌تکه کردن اسپادا کرده و پانل‌های بدنه را اصلاح یا حذف نموده‌اند تا به این ترتیب ظاهر دیوانه‌وار یک هات رود ایجاد شود. رینگ‌های بزرگ 19 و 20 اینچی در جلو و عقب به همراه لاستیک‌های میشلین که البته قوس‌های چرخ را به‌طور کامل پر نکرده‌اند از جمله ویژگی‌های این خودرو هستند. سقفی پایین آمده، شیشه‌ی جلوی سفارشی و پیشرانه‌ای آشکار از دیگر شاخصه‌های اسپادا هات رود می‌باشند.


این خودرو تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده و طراحی 2+2 دارد. کابین طراحی بسیار پایه‌ای داشته و در دل اسپادا نیز همان پیشرانه 12 سیلندر مدل اصلی قرار دارد.


این اسپادای سفارشی و دگرگون شده رنگ بدنه‌ی خاکستری مات داشته و نوارهای پرچم ایتالیا به همراه رینگ‌های قرمز روشن نیز بدنه را جذاب‌تر کرده‌اند. شایان ذکر است سیستم ترمز نیز با دیسک‌های خنک شونده بهبود یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان