قیمت جدید شیرخام تصویب شد

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور از تصویب قیمت ۲۰۰۰ تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده می شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور از تصویب قیمت 2000 تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده می شود.

سید احمد مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر از تصویب قیمت 2000 تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار خبر داد و اظهارداشت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت تصویب شده برای شیرخام با چربی 3.2 درصد است، گفت: برای هر یک دهم چربی شیر، 20 تومان پاداش یا جریمه در نظر گرفته شده است، به این معنی که اگر از 3.2 درصد چربی آن بالاتر باشد پاداش و اگر از این میزان پایین تر باشد جریمه به آن تعلق می‌گیرد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه نرخ جدید طی امروز یا فردا ابلاغ خواهد شد، افزود: لبنیات در پی این افزایش نرخ، گران نخواهد شد چون لبنی ها قبلا محصولات خود را گران کرده اند.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ایجاد شده میان دامداران و کامیون داران، اضافه کرد: حمل نهاده های دامی دچار اختلال شده است.

وی با بیان اینکه قبلا کرایه حمل هرکیلوگرم  نهاده از بندر امام تا تهران 95 تومان بود که بعدا به 116 هزارتومان افزایش یافت، گفت: هم اکنون راننده ها برای حمل هر کیلوگرم نهاده 200 تومان تقاضا می کنند؛ اما در  بارنامه ای که راننده به ما می دهد کرایه حمل همان 116 هزارتومان ذکر شده و باقی را راننده به صورت نقدی دریافت می کند، بدون اینکه تولیدکننده سندی داشته باشد.

مقدسی افزود: به دلیل اینکه دام ها گرسنه هستند و نمی توان آن ها را در چنین شرایطی نگه داشت ما چاره ای جز توافق با رانندگان نداریم ضمن اینکه رانندگان می گویند وزارت راه به آنان اعلام کرده که مستقیما با صاحب کالاهای حملی وارد توافق و معامله شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان