پرسپولیس - پیکان؛ به یاد کامبک ناتمام یاران آقا کریم

حدود ۱۲ سال پیش تیم های پرسپولیس و پیکان دیداری خاطره انگیز را در ورزشگاه آزادی رقم زدند.

به گزارش "ورزش سه"، آن زمان تیم جذاب مصطفی دنیزلی با پیراهن راه راه قرمز و سفید پرسپولیسی ها را امیدوار به قهرمانی دوباره در لیگ کرده بود. تیم مصطفی پاشا فوتبالی سراسر هجومی و زیبا ارائه می کرد که البته با نقص هایی جدی در دفاع همراه بود و همین باعث می شد نتوانند در بازی ها به نتایج مطلوب برسند. در هفته بیستم پرسپولیس و پیکان در هوای بسیار سرد آزادی و در مقابل 40 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت 7 گل را در بر داشت.

در دقیقه 14 پیکان با ضربه زیبای میثم خسروی از داخل محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد اشتباه بچه گانه ابوالفضل حاجی زاده توپ را در اختیار پیکانی ها قرار داد و طهماسبی با شوتی استثنایی از فاصله 40 متری دروازه فرشید کریمی را باز کرد اما این تازه ابتدای داستان این مسابقه بود.

پس از این که کریم باقری یک پنالتی را از دست داد، ایمان حیدری و محمدرضا طهماسبی دو گل دیگر برای آسمانی پوشان به ثمر رساندند تا در فاصله 30 دقیقه تا پایان بازی، نتیجه بازی 4-0 شود.

در دقیقه 60 بار دیگر پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و این بار مهرزاد معدنچی موفق شد دروازه پیکان را باز کند. او پس از گل توپ را یک بار دیگر محکم به تور دروازه پیکان شوت کرد که با واکنش تیم میهمان همراه بود. 24 دقیقه بعد، فراز فاطمی با یک ضربه جالب اختلاف را به دو گل رساند و در دقیقه 91 نیز کریم باقری موفق شد با شوتی استثنایی پنالتی اش را جبران کرده و سرخپوشان را در آستانه بازگشتی تاریخی قرار بدهد.

اما در 4 دقیقه وقت اضافی تیم دنیزلی نتوانست یک گل دیگر بزند تا پیکانی ها با نتیجه 4-3 پیروز مسابقه بشوند. اگر پرسپولیس در آن بازی پیروز می شد، می توانست به مقام قهرمانی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان