اذعان ترامپ به زندگی راحت در کاخ سفید

دونالد ترامپ از زندگی و دفتر کارش در کاخ سفید رضایت کامل را دارد.

اذعان ترامپ به زندگی راحت در کاخ سفید

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Fox News، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، اذعان کرد که او در کاخ سفید راحت زندگی می کند، هرچند مدتی زمان لازم بوده است تا به پست ریاست جمهوری عادت کند.


ترامپ در مصاحبه خود با این کانال تلویزیونی گفت: احساس راحتی میکنم. من نیاز به زمان داشتم ، این به نوعی باور نکردنی است. شما می گویید: "شما رییس ایالات متحده هستید" و من می گویم "واو" و برای عادت کردن به این مسئله زمان لازم است.
ترامپ همچنین بصورت جداگانه به ستایش از دفتر بیضوی (دفتر خاگ‌دیس) که اکنون دفتر کار اوست، پرداخت. به گفته‌ او هیچ جایی در دنیا مانند این دفتر وجود ندارد.
رییس جمهور پشت یک میز چوبی که سال 1880 ساخته شده و از آن زمان تا کنون به ندرت از کاخ سفید خارج شده است، کار می کند. این میز چوبی هدیه ملکه ویکتوریا به رادرفورد هیز، نوزدهمین رئیس جمهور ایالات متحده است. در واقع این میز تنها یک بار از کاخ سفید بیرون رفته است و آنهم پس از قتل جان اف. کندی،سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا بوده است. میز به طور موقت بعنوان بخشی از یک نمایشگاه متحرک مختص به این رئیس جمهور بوده و سپس مدتی نیز در یک موزه قرار گرفته است. با این حال، در سال 1977، این میز به جایگاه سابق خود در دفتر بیضی بازگشت. تنها لیندون جانسون، ریچارد نیکسون، جرالد فورد و جورج بوش پدر نمیخواستند از آن استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان