سرهنگ بخشنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

توقف تریلر مشکوک در جاده قدیم تهران/ کشف بیش از ۸۴ کیلوگرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از توقف یک تریلر عبوری در جاده قدیم تهران و کشف بیش از ۸۴ کیلوگرم تریاک خبر داد.

توقف تریلر مشکوک در جاده قدیم تهران/ کشف بیش از 84 کیلوگرم تریاک

توقف تریلر مشکوک در جاده قدیم تهران/ کشف بیش از 84 کیلوگرم تریاکسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ماموران گشت جاده ای پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در حین انجام گشت های جاده ای مستمر خود به یک تریلر عبوری در جاده قدیم تهران مشکوک شدند و آن را به صورت نامحسوس مورد تعقیب قرار دادند.

وی با اشاره به اخذ دستور قضایی ماموران در حین تعقیب تریلر به جهت متوقف کردن آن، افزود: ماموران گشت جاده ای پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با متوقف کردن خودرو مورد نظر و تفهیم اتهام به راننده آن، اقدام به بازرسی از تریلر کردند که پس از آن مقدار 84 کیلو و 700 گرم ماده مخدر تریاک در بسته های کوچک و بزرگ کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: متهم به هویت (ع) دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل شد.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با هوشیاری و انجام گشت های منظم در بزرگراه ها، جاده ها و معابر پایتخت به جهت شناسایی حاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر اقدامات خود را به نحو احسن انجام خواهند داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان