متن تبریک ولنتاین به همسر

اگر به دنبال متن تبریک ولنتاین به همسر، اس ام اس تبریک ولنتاین به همسر، پیام تبریک ولنتاین به همسر می گردید، با خواندنی ها همراه باشید.

اگر به دنبال متن تبریک ولنتاین به همسر، اس ام اس تبریک ولنتاین به همسر، پیام تبریک ولنتاین به همسر می گردید، با خواندنی ها همراه باشید.

پیام تبریک ولنتاین

متن تبریک ولنتاین به همسر

تو عشق من هستی و شادی و خوشبختی را برای من به ارمغان آوردی. اجازه بده در این سفر با محبت و عشق همراه هم باشیم. روز ولنتاین مبارک.

 

**************

 

تو همسرم عزیزم نه تنها همدم و مونس تنهایی منی، بلکه عزیزترین دوست من و همکار من در همه چیز هستی. از تو ممنونم که زندگی را برای من زیبا و دوست داشتتنی کردی. تو دنیای من هستی. روز عشق بر تو مبارک.

 

**************

 

بعضی ها می گویند اگر به قبل از ازدواج برگردند، انتخاب های گوناگونی برای انتخاب شریک زندگی خود دارند. اما پاسخ من این است که من دوباره و دوباره و دوباره تو را انتخاب می کنم همسر قشنگم. ولنتاین مبارک زندگی من.

 

**************

 

من عاشق تو هستم همسر عزیزم. تو علت وجود من در امروز هستی. من خیلی دوستت دارم. روز عشق مبارک.

 

**************

 

قلب تو پر از عشق و محبت است. دست های تو همیشه از من مراقبت می کنند. خوشبختی من داشتن وجود توست. همیشه عاشقت خواهم ماند.

 

**************

 

روز عشق بر تو مبارک عشق من، همسر من، زندگی من، مادر بچه های من و همه وجود من. همیشه کنارم باش.

پیام تبریک ولنتاین

اس ام اس تبریک ولنتاین به همسر

 

نمی توانم تو را برای خودم تعبیر کنم. هیچ کلمه ای در وصف تو نمی گنجد. فقط بدون که بیشتر از حدی که بدونی من عاشقتم. روز ولنتاین مبارک.

 

*************

 

چیزهایی ممکن است از دست انسان برود. اما تو همیشه با من هستی. مرا خیلی عاشق کرده ای که هیچ چیز دیگری برای دیدن وجود ندارد. من عاشق تو هستم و می خواهم اعتراف کنم تو بهترین هستی همسر زیبا من.

 

*************

 

همسر دوست داشتنی من، زندگی را دوست دارم زیرا تو را به من داد. من عاشقت هستم چون زندگی من هستی. ولنتاین مبارک!

 

*************

 

هیچ کلمه ای نمی تواند بیان کند که چقدر دوستت دارم فقط به یاد داشته باش که عشق من خود حقیقت است. همیشه و در همه جهات در ذهن من هستی. ولنتاین مبارک عزیزم.

 

*************

 

یک عاشق چه چیزی غیر از در کنار معشوق بودن می خواهد؟ آرزویی جز پایداری عشق بین من و تو ندارم. دوستت دارم تا ابد.

 

متن تبریک ولنتاین

پیام تبریک ولنتاین به همسر​

 

می دانم که شوهر کاملی نبوده و نیستم، اما آنچه که من قول می دهم وفاداری، تعهد و عشق تا آخرین روز عمرم است. ولنتاین مبارک عشقم.

 

*************

 

هر روزی که با تو سپری می کنم گران ترین لحظات عمرم را می گذارنم. احساس خوشبختی در کنار بهترین همسر روی زمین. مگر خوشبختی بالاتر از این می شود. روز ولنتاین مبارک.

 

*************

 

در این سال های زندگی با یکدیگر همه چیز من شدی. نم یتوانم بدون تو زندگی خود را تصور کنم عزیزم. همسرم، تو را دوست دارم. روز ولنتاین مبارک!

 

*************

 

وقتی لبخند می زنم، احساس خوبی دارم. به خاطر وجود تو، زندگی من روشن است. واقعا تو را از قلبم دوست دارم. بر چشمان تو جرقه زندگی در وجود من است.

 

*************

 

در هر لمسی که به من اجازه می دهی، خیر و برکت نهفته است. برای همین هرگز نمی خواهم از دست تو دست بکشم. من با تمام وجودم عاشقت هستم.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان