ماهان شبکه ایرانیان

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن سرخیو راموس را بهترین مدافعی می داند که روبرویش بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در بروسیا دورتموند بود که به شهرت رسید و سال 2014 راهی بایرن مونیخ شد. او در سال های اخیر بارها مورد توجه تیم هایی چون رئال، چلسی و آرسنال و .... قرار داشته اما به دلایل مختلف امکان جدایی او از بایرن میسر نشده و اخیرا عنوان داشت که دوست دارد در بایرن به فوتبالش خاتمه دهد.

 

 

 

لواندوفسکی که تا به اینجای فصل نیز آقای گل بوندسلیگا محسوب می شود، خود را برای بازی حساس روز شنبه برابر بروسیا دورتموند آماده می کند.

او در استانه ثبت دویستمین گل خود در بوندسلیگاست و در این رابطه به نشریه کیکر گفت:« هر گلی در بازی با دورتموند می تواند خاص باشد. مخصوصا حالا که در کورس قهرمانی هستیم. 200 عدد بزرگی است. وقتی در سال 2010 به بوندس لیگا آمدم هرگز فکر نمی کردم بتوانم به این آمار گلزنی برسم.

حساس ترین گل من گلی بود که برای دورتموند مقابل بایرن در سال 2012 به ثمر رساندم؛ چون این گل سرنوشت قهرمانی را مشخص کرد. گل پنجمم به وولفسبورگ در سال 2015 هم زیباترین گلم بوده است.»

 

سرسخت ترین مدافعان دنیا:« در لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس. او یک مدافع میانی فوق العاده است. نه فقط از نظر دفاعی که او با توپ هم خوب کار می کند. در بوندس لیگا، بواتنگ و هوملس. همیشه بازی برابر آنها یک چالش دشوار بوده است.»

 

لواندوفسکی همچنین به تمجید از تیری آنری پرداخت و او را الگوی خود دانست:« بازی تیری آنری را بسیار دوست داشتم و گل های او را بارها آنالیز کرده ام. همیشه سعی داشته ام از او در زمین الگو بگیرم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان