خوردبین در گفتگو با مهر:

حق پرسپولیس مقابل الاهلی باخت نبود/ سپاهان را شکست می‌دهیم

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه خستگی در تن بازیکنان این تیم مشهود است، گفت: حق پرسپولیس در دیدار با الاهلی عربستان باخت نبود.

حق پرسپولیس مقابل الاهلی باخت نبود/ سپاهان را شکست می‌دهیم

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باخت یک به 2 پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: باوجود اینکه پرسپولیس بازی را باخت ولی بهتر از نماینده عربستان بود. حق پرسپولیس نبود که بازنده از زمین خارج شود.

وی افزود: خستگی بازیکنان پرسپولیس به خاطر فشردگی مسابقات در این فصل کاملاً مشهود است اما باوجود این خستگی، بازهم پرسپولیس خوب ظاهر شد و حقش بود پیروز شود.

سرپرست پیشین پرسپولیس با بیان اینکه مشکل این تیم مقابل الاهلی عدم استفاده از موقعیت‌ها بود، تاکید کرد: ان شاءالله که پرسپولیس بتواند با برد در دو بازی آینده آسیایی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

خوردبین در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای ریکاوری و بازگشت به شرایط مناسب در آستانه دیدار با سپاهان باید چه اقدامی انجام بدهد؟ گفت: باید هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر مالی به بازیکنان کمک شود تا از این شرایط بیرون بیایند.

وی ادامه داد: سپاهان واقعاً تیم خوبی است ولی این تیم را حتماً در تهران شکست می‌دهیم.

سرپرست پیشین پرسپولیس در خصوص غیبت شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس به خاطر محرومیت در این مسابقه و قدرت سرزنی کی روش استنلی مهاجم سپاهان گفت: مدافعان دیگر پرسپولیس از پس کی روش بر می آیند. کاپیتان تیم سیدجلال حسینی هست و ان شاءالله که پرسپولیس پیروز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان