اصفهان؛ سرمربی الوصل: از جایی ضربه خوردیم که می‌دانستیم ذوب‌آهن خطرناک است/ نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات مدعی شد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن از جایی ضربه خورده است که به شاگردانش گوشزد کرده بود.

اصفهان؛ سرمربی الوصل: از جایی ضربه خوردیم که می‌دانستیم ذوب‌آهن خطرناک است/ نتوانستیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لارنس رگکامف پس از شکست 2 بر صفر تیم الوصل امارات مقابل ذوب‌آهن ایران در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به هر دو تیم برای انجام چنین دیداری تبریک می‌گویم. دو گلی که خیلی زود برای تیم ذوب‌آهن به ثمر رسید، نتیجه بازی را تعیین کرد. ذوب‌آهن تیم صعود کرده از این گروه است و ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را در بازی‌های بعد داشته باشیم.

وی در مورد دلایل شکست الوصل و اینکه به نظرش زردپوشان دبی می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند یا خیر، تصریح کرد: همان‌طور که قبلاً هم گفتم ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است و بازیکنان خوبی دارد. می‌دانستیم این تیم در ضربات آزاد و کرنر خطرناک است و از همین‌جا هم ضربه خوردیم. می‌خواهم به بازیکنانم هم تبریک بگویم. ما در امارات در دمای 40 دقیقه بازی می‌کنیم، اما امروز در دمای 10 درجه بازی کردیم. ضمن اینکه موقعیت‌هایی هم داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم الوصل در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نظرش در مورد تیم‌هایی ایرانی چیست و اینکه آینده این تیم‌ها را چطور می‌بیند، عنوان کرد: من زیاد بازی‌های تیم‌های ایرانی را دنبال نمی‌کنم و تنها به آنالیز تیم‌های هم‌گروه خودمان می‌پردازم. شما در کشور خودتان کارشناسان خوبی دارید که می‌توانند در این مورد نظر بدهند، اما به نظرم روح جنگندگی بین بازیکنان ذوب‌آهن بسیار خوب وجود داشت. می‌توانم در این مورد به کاپیتان این تیم اشاره کنم که با 36 سال سن در میانه زمین می‌جنگید. ذوب‌آهن 10 امتیاز در گروه ما دارد و شانس اول صعود است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان