بررسی عملکرد شبکه نسل ۵ روی نسخه ۵G گلکسی اس ۱۰ [تماشا کنید]

نسخه ۵G گلکسی اس ۱۰ سامسونگ حالا از طریق ورایزن در اختیار کاربران آمریکایی قرار دارد و این یعنی شهروندان آمریکایی با فرض اینکه در یکی از بازارهای اولیه ورایزن برای عرضه ۵G حضور داشته باشند می توانند به زودی شبکه نسل پنجم این اپراتور را تست کنند.

بررسی عملکرد شبکه نسل 5 روی نسخه 5G گلکسی اس 10 [تماشا کنید]

نسخه 5G گلکسی اس 10 سامسونگ حالا از طریق ورایزن در اختیار کاربران آمریکایی قرار دارد و این یعنی شهروندان آمریکایی با فرض اینکه در یکی از بازارهای اولیه ورایزن برای عرضه 5G حضور داشته باشند می توانند به زودی شبکه نسل پنجم این اپراتور را تست کنند.

چندی پیش تست شبکه نسل پنجم ورایزن روی نسخه 5G گلکسی اس 10 سامسونگ انجام شد تا عملکرد آن به لحاظ سرعت دانلود و آپلود مورد ارزیابی قرار بگیرد و نتایج فوق العاده بودند و حالا تست تازه ای روی این گوشی انجام شده است.

در اینجا بد نیست بگوییم که شبکه نسل پنجم ورایزن و البته دیگر اپراتورهای دنیا مرتبا بهتر و بهتر می شوند و در نتیجه طبیعی است که شاهد بهبود قابل توجه آن نسبت به چند وقت پیش باشیم. در همین رابطه اشاره کنیم که ماه پیش تست سرعت شبکه نسل پنجم ورایزن روی نسخه 5G گلکسی اس 10 سامسونگ انجام شد که متوسط سرعت 516 تا 760 مگابیت بر ثانیه ثبت شد و این گوشی توانست یک بازی 1.81 گیگابایتی را ظرف تنها 4.5 دقیقه دانلود کند.

حالا با تکرار این تست مشخص شده که شبکه نسل پنجم ورایزن نسبت به یک ماه گذشته بهبودی قابل توجه پیدا کرده و سرعت آن از یک گیگابیت بر ثانیه فراتر رفته است که این رقم برای یک گوشی موبایل فوق العاده است.

تستی که در ادامه مشاهده می کنید هم سرعت دانلود نسخه 5G گلکسی اس 10 را برابر با 1.1 گیگابیت بر ثانیه نشان می دهد.

 در ادامه از شما دعوت میکنیم که عملکرد شبکه 5G روی نسخه 5G گلکسی اس 10 را مشاهده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان