سیدحسن نصرالله: عنوان اساسی روز قدس امسال، مقابله با معامله ترامپ است

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت نوزدهمین سالگرد آزادسازی لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از العالم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت نوزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونستی و آزادی کامل لبنان، (25 می‌سال2000) و روز مقاومت و آزادی به سخنرانی پرداخت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنان خود از سوریه و جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از مقاومت از سال 1982 تا زمان حاضر سپاسگذاری کرد.

وی سالگرد آزادسازی لبنان که در این کشور با عنوان «عید مقاومت و آزادسازی» یاد می‌شود را به همه مسلمانان تبریک و در ادامه سالگرد شهادت حضرت علی ابن ابی‌طالب را تسلیت گفت و دقایقی در این باب کلماتی را بر زبان آورد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان از اهمیت بالای روز قدس امسال به علت مصادف شدن با برخی تحولات منطقه‌ای سخن گفت.

وی در رابطه با مساله فلسطین اظهارداشت: امروز مردم فلسطین با بزرگترین توطئه برای حذف مواجه شده است از همین رو عنوان اساسی روز قدس امسال، مقابله با معامله ترامپ است به همین جهت جمعه آینده همایش مردمی در ضاحیه جنوب بیروت به مناسبت روز جهانی قدس برگزار خواهیم کرد.

دبیرکل حزب‌الله در رابطه با اجلاس منامه بیان داشت: موضع علمای بحرین و مردم این کشور در زمینه مخالفت با این موضوع که بحرین خاستگاه اولین قدم برای معامله قرن باشد و موضع واحد فلسطینیان درباره مخالفت با کنفرانس اقتصادی بحرین را می‌ستاییم.

وی تأکید کرد که همگی در خصوص مقابله با این طرح که با هدف از میان بردن موضوع فلسطین است، مسئولیت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان