هاینن: تماشاگران شایسته دیدن بازی جذاب ایران - لهستان بودند/ یک قهوه به معروف باختم

ویتال هاینن،‌ سرمربی تیم ملی والیبال لهستان اعتقاد دارد که تماشاگران حاضر در سالن غدیر ارومیه شایسته تماشای دیدار این تیم مقابل ایران بوده‌اند.

هاینن: تماشاگران شایسته دیدن بازی جذاب ایران - لهستان بودند/ یک قهوه به معروف باختم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال، اظهار داشت: نزدیک‌ترین قهوه‌فروشی به اینجا کجاست، چون من پیش از بازی با سعید معروف شرط بسته بودم که اگر بازی را ببازم به او یک قهوه بدهم!

او ادامه داد: پنج ست دیدنی را مقابل ایران به نمایش گذاشتیم و من از حمایت پرشور تماشاگران تشکر می‌کنم. آنها شایسته دیدن این بازی جذاب بودند. من می‌دانم که حرف و حدیث‌های زیادی پیش از شروع این بازی وجود داشت، ولی خوشحالم که مسابقه در کمال جوانمردی و بدون حاشیه برگزار شد.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در مورد انتقادهایی که رسانه‌های لهستانی از او می‌کنند، اظهار داشت: وقتی 99 درصد از افراد فکر می‌کنند که شما دیوانه هستید، مطمئن باشید که فکر خوبی در ذهن شماست.

وی در پایان در مورد داوری دیدار ایران - لهستان گفت: کار من مربیگری است و اعتراضی به نحوه قضاوت داور ندارم. اگر مشکلی وجود داشته باشد فرصت ویدیو چلنج برای من در نظر گرفته شده است و از آن استفاده خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی لهستان نیز در این نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی را مقابل یک حریف قدرتمند برگزار کردیم. جو سالن بسیار وحشتناک بود و ما با تمام توان‌مان جنگیدیم. ما قدرت کنترل بازی و حمله را به حریف دادیم و در نهایت شکست خوردیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان