شارژ کامل باتری گوشی در ۱۳ دقیقه با تکنولوژی سوپر فلش شارژ ویوو [تماشا کنید]

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی ۵G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد

شارژ کامل باتری گوشی در 13 دقیقه با تکنولوژی سوپر فلش شارژ ویوو [تماشا کنید]

چندی پیش شرکت چینی ویوو تایید کرد که اولین گوشی 5G خود را در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای 2019 که طی هفته آتی در چین برگزار می شود رونمایی خواهد کرد. در حالی که تنها یک هفته تا این رویداد باقی مانده تکنولوژی سوپر فلش شارژ 120 واتی رونمایی شد که طبق ادعاهای شرکت سازنده میتواند باتری های 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی را ظرف تنها 13 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

چندی پیش شیائومی فناوری تازه خود با نام سوپر شارژ توربو 100 واتی را معرفی کرد که میتوانست این باتری ها را ظرف 17 دقیقه شارژ کند و حالا تکنولوژی ویوو رکورد تازه ای را به نام خود ثبت کرده است. ویوو همچنین مدعی شده که به لطف تکنولوژی جدید آن یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ظرف تنها 5 دقیقه تا 50 درصد شارژ می شود. در نتیجه میتوان فناوری ارائه شده از سوی این برند چینی را پرقدرت ترین و سریع ترین تکنولوژی شارژ در دنیا نامید.

فناوری سوپر فلش شارژ ویوو در پنج دقیقه باتری های 4 هزار میلی آمپر ساعتی را تا 50 درصد شارژ میکند

اوایل فروردین ماه بود که شرکت ویوو گوشی گیمینگ تازه خود با نام IQOO را معرفی کرد که سریع ترین نرخ شارژ در گوشی های عرضه شده توسط آن را داشت. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن گوشی ظرف تنها 45 دقیقه میتوانست به لطف تکنولوژی شارژ سریع 44 واتی آن به شارژ کامل برسد. در آن زمان ویوو اعلام کرد که این فناوری از نوعی تکنولوژی پمپ شارژ جدید با نرخ تبدیل 97 درصدی در کنار تکنولوژی FCC برای رسیدن به شارژ 44 واتی بهره میگیرد.

در پایان اشاره کنیم که ویوو هنوز از تکنولوژی سوپر فلش شارژ 120 واتی خود رونمایی نکرده و حرفی از زمان ارائه انبوه آن در گوشی های هوشمند تولیدی اش به میان نیاورده است. با این حال احتمال می رود که این کمپانی در نیمه دوم سال 2019 گوشی پرچمدار تازه ای را همراه با این فناوری معرفی نماید.

گفته می شود در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای که هفته آینده در چین برگزار می شود علاوه بر گوشی 5G این کمپانی باید منتظر رونمایی رسمی از تکنولوژی سوپر فلش شارژ آن نیز باشیم. این نمایشگاه در روزهای پنجم تا هفتم تیرماه در شانگهای برپا خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان