۲ تصادف شبانه در مازندران یک کشته و ۱۷ زخمی بر جای گذاشت

ساری - ایرنا - وقوع دو فقره تصادف شبانه با فاصله زمانی ۲ ساعت در شهرهای ساری و بابل یک کشته و ۱۷ زخمی بر جای گذاشت .

2 تصادف شبانه در مازندران یک کشته و 17 زخمی بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، حادثه نخست حوالی ساعت 20 سه شنبه شب بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در شهر ساری رخ داد که سبب زخمی شدن 16 نفر و انتقال آنان به بیمارستان شد.

مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران اعلا، کرد که این حادثه در کمربندی جنوبی شهر ساری رخ داد و آمبولانس‌های پایگاه‌های ساری و ارطه به محل حادثه اعزام شدند.

مصدومان این حادثه 12 زن و چهار مرد بودند که به بیمارستان‌های بوعلی و امام خمینی (ره) ساری منتقل شدند.

روابط عمومی اورژانس بابل هم از وقوع یک فقره تصادف میان دو خودروی سواری پراید و هیوندا حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه امشب خبر داد.

محل وقوع این حادثه خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهر بابل بین چهارراه تندست و بابل کلینیک اعلام شده است که بلافاصله تکنسین‌های پایگاه رضیاکلا و امیرکلا به محل حادثه اعزام شدند.
بر اساس این گزارش، در این حادثه مرد 26 ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیا ثمری نداشت ولی با این حال به بیمارستان بابل‌کلینیک منتقل شد که باز هم تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان بی ثمر بود.

یک مرد 30 ساله هم در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شد که تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

رصد گزارش‌های منتشر شده طی دو هفته گذشته نشان می‌دهد که آمار تصادفات منجر به مرگ در مازندران رو به افزایش گذاشته است.

1654/‏1654

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان