شطرنجباز گیلانی دو مدال مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد

رشت - ایرنا - باراد یگانگی شطرنجباز گیلانی دو مدال و مقام مسابقات شطرنج قهرمانی جهان را کسب کرد.

شطرنجباز گیلانی دو مدال مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد

رئیس هیات شطرنج استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جریان مسابقات شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان که در بلاروس جریان داشت، باراد یگانگی ملی پوش گیلانی موفق شد یک مدال طلا و یک مدال برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.

کیومرث بیات افزود: بر این اساس و در جریان رقابت های شطرنج رده سنی زیر هشت سال قهرمانی جهان، باراد یگانگی در بخش بلیتس ( رعدآسا) با برتری برابر تمامی رقبای خود مقام قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: این شطرنجباز شایسته و آینده دار استان گیلان و کشور در رقابت های رپید( سریع) قهرمانی رده سنی زیر هشت سال جهان نیز ، موفق شد مقام سوم را کسب کند تا ضمن تصاحب دومین مقام جهانی خود در این رقابت ها، مدال برنز این رشته را بر گردن بیاویزد.

بیات ادامه داد: تیم ملی شطرنج ایران با شش شطرنجباز در رقابت های شطرنج قهرمانی رده ها سنی جهان در بخش های رده سن زیر هشت سال، زیر 10 سال و زیر 12 سال حضور یافت که فقط باراد یگانگی از گیلان توانست دو مدال و مقام را در مسابقات جهانی برای ایران کسب کند.

رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان که دوشنبه شب پایان یافت، زبده ترین شطرنجبازان از کشورهای مختلف جهان به مدت یک هفته در شهر مینسک بلاروس با هم به رقابت پرداختند.

بیات یادآور شد: همچنین ارسلان زرین فام مربی شخصی باراد یگانگی یکی از دو مربی حاضر ایران در رقابت های شطرنج رده های سنی قهرمانی جهان در کشور بلاروس بود.

7285 /2007

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان