لری کینگ از هفتمین همسر خود طلاق می‌گیرد

لری کینگ، مجری با سابقه شبکه سی ان ان پس از اختلاف با هفتمین همسرش تصمیم گرفت تا پس از ۲۲ سال زندگی مشترک از او جدا شود. علت اصلی این موضوع پول بود.

لری کینگ از هفتمین همسر خود طلاق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لری کینگ، مجری با سابقه شبکه سی‌ان‌ان که نام اصلی‌اش لارنس هاروی زیگر است، پس از 22 سال زندگی با همسرش شان کینگ 59 ساله اعلام کرد که تصمیم دارد از همسرش جدا شود. افراد نزدیک به این دو نفر می‌گویند که این زوج سال‌ها در یک ازدواج ناخوشایند به سر می‌بردند.

کینگ در ماه آوریل، به دلیل مشکلات قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشک او گفت که ممکن است لری زیاد زنده نماند به همین دلیل همسرش شان، تصمیم گرفت تا اسنادی را تهیه کند که حق مالکیت اموال لری را به نام خود درآورد، در این راه نیز با دو پسر 19 و 20 ساله لری هم به اختلاف خورد و در نتیجه پسران تصمیم به حمایت از پدر گرفتند و از او خواستند که پرونده طلاق را به دادگاه ارائه دهد.

این دو پسر اعلام کردند که پول و خیانت سرانجام کار خودش را کرد و باعث شد پدرش رسما تقاضای طلاق کند.

دعوا از زمانی شروع شد که همسر لری از او تقاضا کرد تا خانه‌ای را که در آن زندگی می‌کنند را به نام شان بزند. لری قبول کرد، اما پسران با شنیدن خبر آشفته شدند و مانع انجام این کار شدند. پس از رخ دادن این موضوع لری کینگ مجری پرسابقه شبکه سی‌ان‌ان در سن 85 سالگی تصمیم به طلاق از همسر هفتم خود گرفت.

 در سال 2010 پس از شایعه داشتن رابطه میان همسر لری با مربی بیسبال یکی از پسران، بحث طلاق مطرح شد اما با هم آشتی کردند. گفتنی است شان، قبل از لری 3 بار دیگر ازدواج کرده است و شان نیز هفتمین همسر لری می‌باشد.

منبع: دیلی‌میل/ 22 اوت

258245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان