نکونام: به هیچ‌کس قولی نداده‌ام/ یک بازیکن یک میلیاردی هم ندارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: من هیچ قولی به هیچکس نداده‌ام، روز اول گفتم تلاش می‌کنم که فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانم. نه قول قهرمانی دادم نه سهمیه، فقط می‌خواهیم فولاد را به روزهای خوبش برگردانیم.

نکونام: به هیچ‌کس قولی نداده‌ام/ یک بازیکن یک میلیاردی هم ندارم

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی تیمش برابر شهر خودرو در نشست خبری اظهار کرد:‌ می‌دانستیم که بازی سنگینی در مشهد داریم. شهرخودرو را آنالیز کرده‌بودیم و مشخص بود تیمی که از 3 بازی 3 پیروزی دشت کرده، تیم سرسخت و قدرتمندی است.

او اضافه کرد: دقایقی از بازی شکل تیمی ما خراب شد، اما در کل خوب بازی کردیم. در بازی با نفت نباید می‌باختیم. در بازی با سپاهان هم 6 مصدوم داشتیم، اما یک موقعیت هم به سپاهانی که این همه بازیکن دارد و مدعی قهرمانی‌ست، ندادیم‌.

نکونام ادامه داد: به آنچه لیاقتش را داشتیم، با اینکه دیر شده اما دست یافتیم. باید زودتر به گل می‌رسیدیم اما متاسفانه بدشانس بودیم. یک توپ خیلی خوب روی ضربه سر خلق کردیم که باید گل می‌شد. از هواداران نیز ممنونم که آمدند و تیم را تشویق کردند. هنوز هم 4 بازیکن مصدوم داریم، تیم ما رفته‌ رفته بهتر هم خواهد شد و به بازیکنانم ایمان دارم.

نکونام در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: ناظمی یکی از داوران خوب ایران است، باید از او تشکر کنم.

سرمربی فولاد گفت: من هیچ قولی به هیچکس نداده‌ام، روز اول گفتم تلاش می‌کنم که فولاد را به جایگاه واقعی‌اش برسانم. نه قول قهرمانی دادم نه سهمیه، فقط می‌خواهیم فولاد را به روزهای خوبش برگردانیم. 6 تیم در لیگ هستند که واقعا قابل مقایسه با بقیه نیستند. من 1 بازیکن 1 میلیاردی هم ندارم‌. اگر همه قراردادها را منتشر کردند، ما هم منتشر می‌کنیم.

نکونام همچنین جلسه با فرهاد مجیدی را پیش از بازی با شهرخودرو خراسان تکذیب کرد.

او خاطرنشان کرد: در بازی قبلی می‌شد یک پنالتی برای ما بگیرند، اما دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم. وقتی برای جشن گرفتن نداریم و باید برای بازی با پیکان آماده شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان