فراخوان فولکس و پورشه بخاطر مشکلات ایربگ و کمربند ایمنی

فولکس واگن و پورشه تعداد ۲۲۷ هزار دستگاه از محصولات خود را به خاطر مشکلات مربوط به کیسه‌های هوا و پیش کشنده‌های کمربندهای ایمنی فراخوان خواهند کرد.

فراخوان فولکس و پورشه بخاطر مشکلات ایربگ و کمربند ایمنی

فولکس واگن و پورشه تعداد 227 هزار دستگاه از محصولات خود را به خاطر مشکلات مربوط به کیسه‌های هوا و پیش کشنده‌های کمربندهای ایمنی فراخوان خواهند کرد.


اولین بار در روزنامه‌ی آلمانی Stuttgarter Zeitung بود که خبر این فراخوان منتشر شد. گفته می‌شود فولکس واگن تیگوان، شاران و CC تولید شده در سال 2015 و همچنین پورشه 911، باکستر، کیمن و پانامرای مدل های 2015 و 2016 تحت تاثیر این فراخوان قرار می‌گیرند.


KBA آلمان با اعلام لزوم این فراخوان گفته که نرم افزار واحد کنترل ایربگ این خودروها باید به روز‌رسانی شود. فولکس واگن با انتشار بیانیه‌ای تایید کرده 227 هزار دستگاه از محصولات خود و پورشه روانه‌ی نمایندگی‌های مجاز خواهند شد.

یکی از سخنگوهای پورشه اضافه کرده حدود 23500 دستگاه از محصولات این خودروساز حتی اگر تصادف هم نکرده باشند درگیر مشکلات پیش کشنده‌های کمربند ایمنی و کیسه‌های هواست. گفته می‌شود حدود 3900 دستگاه از این خودروها در آلمان تردد می کند.


هنوز گزارشی از دیگر کشورهایی که درگیر این فراخوان هستند منتشر نشده اما در آینده‌ی نزدیک خبرهای بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.


به نظر می‌رسد پانامرا خودرویی مستعد فراخوان است چراکه از اواسط سال 2018 تاکنون حداقل 6 فراخوان جداگانه در بازارهای جهانی برای این خودرو اعلام شده و البته جدیدترین فراخوان آن به ریسک چپ شدن در ماه ژوئن مربوط بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان