اتوبوس‌های ایرانی، زائران اربعین را رایگان به مرز منتقل می کنند

نجف- ایرنا - اتوبوس های ایرانی براساس برنامه ریزهای مراکز ذیربط ، زائران اربعین را رایگان به مرز کشور نتقل می کنند و زوار برای برگشت هیچ نگرانی نداشته باشند.

اتوبوس‌های ایرانی، زائران اربعین را رایگان به مرز منتقل می کنند

اربعین امسال رکورد تردد به عراق و زیارت مکان‌های مذهبی شکست و با استقبال بی‌سابقه دوستداران اهل بیت(ع) تردد زوار همچنان ادامه دارد.
یکی از مشکلات مهم زوار در سال‌های گذشته مقوله انتقال و جا به جایی آنان در برگشت به ایران بود که امسال برای رفاه حال زائران تدابیر خوبی اندیشه شده است.
در واقع بخش اصلی هزینه‌های سفر زائران و چالش عمده آنان نرخ نجومی حمل و نقل و کرایه جابه جایی آنان بود که برای رفع این معضل چاره جویی شد.
با توجه به این برنامه‌ریزی‌ها، زائران دیگر دغدغه بازگشت به میهن و مرزهای کشور نداشته باشند.
بر اساس اعلام کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف، اتوبوس‌های ایرانی هر روز زائران اربعین را از این شهر به مرز انتقال می دهند.
زائران ایرانی شهر نجف برای بازگشت به کشور از ساعت پنج صبح فردا جمعه با حضور در «پل حکیم» این شهر رایگان به وسیله اتوبوس به مرز مهران استان ایلام انتقال داده می شوند.
نرخ کرایه خودروهای شخصی عراقی برای انتقال هر زائر از مرز مهران به نجف و برعکس 50 تا 200 هزار تومان است.
با اختصاص اتوبوس‌های رایگان ایرانی به جا به جایی و برگشت زائران یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی زوار که کرایه سنگین خودرو بود به نحو چشمگیری مرتفع می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان