مسابقات تنیس قهرمانی کشور در مشهد پایان یافت

مشهد- ایرنا- مسابقات قهرمانی تنیس دختران و پسران کشور روز جمعه با شناخت نفرات برتر در مشهد به کار خود پایان داد.

مسابقات تنیس قهرمانی کشور در مشهد پایان یافت

سرپرست هیأت تنیس خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات مذکور از 20 مهرماه با حضور 64 تنیسور پسر و 33 تنیسور دختر در رده های سنی هشت تا 10 سال و 12 تا 14 سال در مشهد آغاز شد.
سلطنت حق نظر افزود: در پایان این مسابقات در رده سنی زیر هشت سال پسران مازیار محمد زاده از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت، امیر کسری رنجبر از البرز دوم شد و پارسا احمدی همراه با محمدرضا دلاور از خراسان رضوی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر 10 سال هم سامیار طاهری و راستین اکبری از تهران اول و دوم شدند و بهنام ظهوریان و کوروش بنی حسن از خراسان رضوی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی گفت: در رده سنی زیر 12 سال هم پویان توانا از خراسان رضوی بر سکوی نخست ایستاد مهراد منصوری از تهران دوم شد و پارسا ثمره از خراسان رضوی و آیریک عابدین زاده از تهران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
حق نظر افزود: در رده سنی زیر 14 سال پسران هم پدرام توکلی از خراسان رضوی مقام نخست را کسب کرد کیارش حنیفی از آذربایجان غربی دوم شد و امیرمهدی نرخ پور از اصفهان و امیر رضا رنجبر از البرز به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.
وی ادامه داد: در رده سنی دختران زیر هشت سال هم وانیا نبردی از قزوین بر سکوی نخست ایستاد آرشین جعفرزاده از خراسان رضوی دوم شد و صنم شاکری همراه با آرتینا جعفری از همین استان بر سکوی سوم ایستادند.

سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی گفت: در رده سنی زیر 10 سال هم فریماه فرهی مقدم از کرمان مقام نخست را از آن خود کرد هانا شعبانپور از تهران به مقام دوم رسید و آذین خجسته پور از خراسان رضوی همراه با ملیسا اهر زاده از گلستان مقام سوم را به دست آوردند.
حق نظر افزود: در رده سنی زیر 12 سال هم مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی به مقام نخست رسید هانا شعبانپور از تهران دوم شد و فریماه فرهی مقدم از کرمان و عسل سادات کیانی از البرز مقام سوم را مشترک از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی زیر 14 سال هم مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی به مقام نخست رسید اریکا جعفر از تهران دوم شد و مرضیه افضلی از بوشهر و کیمیا ثاقب تهرانی از تهران به صورت مشترک به مقام سوم  رسیدند.

ورزشکاران استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، تهران، البرز، قزوین، اصفهان و بوشهر در مسابقات تنیس قهرمانی کشور شرکت کردند. 
مسابقات پسران در زمین تنیس هتل ثامن و مسابقات دختران در زمین تنیس هتل توریست توس مشهد برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان