بلیط اتوبوس‌های کرج امروز نیم بها است

ایسنا نوشت: رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: بلیط اتوبوس برای شهروندانی که برای جابه جایی از اتوبوس استفاده می‌کنند، امروز چهارشنبه۲۲ آبان ماه‌ نیم بها محاسبه می‌شود.

بلیط اتوبوس‌های کرج امروز نیم بها است

مجید استاد کاظمی اظهار کرد: با توجه به بالا بودن غلظت آلاینده‌های هوا، ضروری است شهروندان به جای استفاده از خودروهای شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط حتی اگر یک خانواده هم برای تردد در سطح شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کند، نقش خود را در کاهش آلودگی هوا ایفا کرده است.

این مسئول توضیح داد: بر این اساس برای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، امروز بلیط اتوبوس‌های درون شهری کرج نیم بها محاسبه می‌شود.

استاد کاظمی تصریح کرد: باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در میان مردم نهادینه شود که برای تحقق این هدف علاوه بر توسعه زیرساخت‌های این حوزه، نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما داریم.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: نفس کشیدن در هوای پاک حق همه شهروندان است و عده ای نباید صرف راحتی خود از خودروهای شخصی آن هم به صورت تک سرنشین استفاده کنند و با این کار باعث آلودگی هوا، ترافیک و هدر رفت وقت دیگران شوند

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان