مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

امنیت کشور به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شود

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که امنیت کشور از هر چیزی برای مردم واجب تر است و به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شده و خدای نکرده از بین برود.

امنیت کشور به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولایی برحق، شامگاه سه شنبه در این بیانیه آورده است که  توجه به وضعیت معیشتی و اقتصاد کشور از وظایف مهم حاکمیت است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده ی دولت و مجلس است که به صورت مستقیم توسط مردم انتخاب می شوندلذا دولت و مجلسی که با رای اکثریت به منصب، قدرت و مقام تصمیم گیری رسیده اند، در این زمینه باید پاسخگوی مردم باشند. مردمی هم که با رای خود این دولت و مجلس را به اریکه ی قدرت نشانده اند ضمن مطالبه گری و آگاهی باید متوجه نقاط قوت و ضعف انتخاب خود باشند.

- تصمیم اخیر دولت مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کنار افزایش یارانه های نقدی هر چند تبعات سخت و سنگینی برای مردم خواهد داشت اما توسط دولت منتخب اکثریت، با مشورت کارشناسان ایشان و در چهارچوب قانونی کشور اتخاذ شده است.

لذا این افزایش قیمت را باید به صورت یک تصمیم قانونی به رسمیت شناخت، هر چند ما هم انتقاداتی نسبت به نحوه مدیریت این موضوع و به خصوص نوع بیان و اجرای آن داشته باشیم اما این اتفاقات باعث نمی شود که تصمیم دولت را خارج از چهارچوب قانونی بدانیم.

- انتقاد و اعتراض حق هر ملتی است، ولی اعتراض به یک تصمیم قانونی در ابتدا نباید با برهم زدن چهارچوب قانونی کشور و در وهله دوم نباید خارج از چهارچب های قانونی و انسانی باشد.

- سوء استفاده از فضای متشنج ایجاد شده برا اثر اعتراض، به آتش کشیدن اماکن دولتی و شخصی، بستن راه های عبور و مرور همگانی و ضروری کشور، غارت و تعرض به اموال و نوامیس مردم وافعالی از این قبیل به طور قطع روش هیچ انسان آزاده ای برای اعتراض نیست.

این افعال شنیع و خائنانه جز از اشرار، اراذل و اوباش و البته نیروهای آموزش دیده و نفوذی دشمنان خبیث مردم که به صورت مدیریت شده و تشکیلاتی سعی در برهم زدن امنیت عمومی کشور دارند،‌نیست.

- امنیت کشور از هر چیزی برای مردم واجب تر است و به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شده و خدای نکرده از بین برود.

 از بین رفتن امنیت یک کشور خساراتی برای کشور و مردم خواهد داشت که در حقیقت جبران ناپذیر و تاریخی خواهند بود و تاریخ و تجربه ی کشورهای همسایه در دوران معاصر ما در این زمینه آینه ی عبرت ماست.

- قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی به عنوان سربازان این ملت و نظام هرطور که شده باید مقابل خرابکاری و شرارت اشرار و عوامل نفوذی دشمنان ملت ایران با اقتدار ایستادگی کرده و در کوتاهترین مدت ممکن بساط غارت، چپاول و تجاوز این خائنین را جمع کنند.

- بر رسانه های بزرگ و کوچک کشور، نخبگان و افراد اندیشه ورز و مطلع در تمام سطوج و از تمام اقشار که علاوه بر فهم تمام مطالب مهم و حیاتی پیرامون این ماجرا دلسوز کشور و مردم خود نیز هستند لازم است با تمام توان، سعی در تبیین مطالب مهم و روشنگری نسبت به حقایق داشته باشند.

- این انقلاب و این ملت گذشته ی سرخی دارند، از دوران انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) فرزندان این ملت غیور همواره با خون خودشان در مقابل دشمنی های سخت و نرم ایستادگی کرده اند.

باز هم اگر این غارت و تجاوز ادامه پیدا کند و جان، مال و ناموس هموطنان ما در خطر باشد فرزندان رشید و غیور ایران اسلامی بی هیچ ملاحظه ای و با سخت ترین و کوبنده ترین ضربات پاسخگوی این دست درازی های ذلیلانه خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان