استاندار گیلان:تمامی تلاش ها در راستای کاهش دغدغه های مردم است

رشت - ایرنا- استاندار گیلان با تاکید بر ضرورت فراهم سازی تقویت اعتماد عمومی با انجام فعالیت‌های مستمر نظارتی و پایش دقیق بازار گفت: تمامی تلاش ها در راستای تقویت اعتماد عمومی و کاهش دغدغه های مردم است.

استاندار گیلان:تمامی تلاش ها در راستای کاهش دغدغه های مردم است

 ارسلان زارع عصر پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان  اظهار داشت: رسیدگی سریع و قاطع به تخلفات ناشی از افزایش قیمت کالاها به بهانه اصلاح نرخ سوخت بایستی در سریع ترین زمان و حتی در محل وقوع تخلف  انجام شود و سیاست نظارت دقیق و بازرسی متعدد از تولیدکنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان همچنان با قوت استمرار داشته باشد تا هیچگونه نگرانی و اضطراب به مردم منتقل نشود.

وی  با قدردانی از مردم  گیلان بدلیل  همکاری مناسب در اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و حضور منسجم در اجتماع بزرگ مردمی روز گذشته افزود: مردم ما نشان دادند که به صورت پیوسته بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب ایستاده اند و همواره می کوشند از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت کنند و در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها اگر در تنگناهایی هم قرار بگیرند هرگز زمینه سوء استفاده دشمنان مردم و نظام را فراهم نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با همکاری هایی که دارند، این مسئولیت را برای ما سنگین‌تر کردند و باید بیشتر از گذشته با همتی مضاعف نسبت به چاره جویی برای رفع دغدغه‌های آحاد جامعه که به سبب اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و اصلاح قیمت بنزین صورت‌گرفته گام برداریم تا در نرخ سایر اقلام و خدمات ارائه‌شده که نیاز روزانه آنهاست، تغییری  انجام نشود.

زارع بر ضرورت تقویت اعتمادسازی و اطمینان مردم با بازرسی‌های مستمر به ویژه رسیدگی به شکایت‌ها از طریق سامانه‌های اعلام شده و پیگیری دقیق تأکید و تصریح کرد: اطلاع رسانی‌های لازم نیز در این ارتباط  انجام شودتا مردم بدانند در تأمین کالاهای اساسی و استراتژیک و وجود اجناس در بازار نگرانی وجود ندارد.

زارع به اعلام شرکت فرآورده‌های نفتی مبنی بر ماندگاری سهمیه در کارت‌های سوخت تا شش ماه اشاره  و بیان کرد: باید با اطمینان‌بخشی به مردم،  تشویش و اضطراب را از مردم دور کنیم و این ثبات و آرامش ایجاد شده در جامعه، قطعاً در روزهای آتی بیشتر خواهد شد.

وی  همچنین بر لزوم اجرای دقیق و سریع تصمیم‌های گرفته شده در ستاد تنظیم بازار استانی و شهرستانی تأکید و خاطرنشان کرد: اعتقادم براین است هرچه نظارت‌ها بیشتر شود اثرات بهتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی گفت: عمده مانور این روزهای رسانه‌های معاند بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، ایجاد التهاب، نارضایتی و القاء نابسامانی در بازار و کمبود کالاها و تغییر نرخ‌هاست که خوشبختانه مردم می‌دانند از نظر تأمین کالاهای اساسی کمترین مشکلی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات صورت‌گرفته به مردم خاطرنشان کرد: یکی از نتایج ارزشمند اعتماد مردم گیلان، آرامشی است که در استان بویژه طی روزهای اخیر شاهد هستیم.

استاندار گیلان افزود: انتظار دارم صدا و سیما، رسانه‌ها، تشکل‌های مردم نهاد و روابط‌عمومی دستگاه‌ها موارد را به صورت دقیق به مردم منعکس کنند.

از حدود یک هفته قبل بنزین دوباره سهمیه بندی شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان تعیین شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان