سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ: بازیکنان ما هنوز به خودباوری نرسیده‌اند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال سن ایچ گفت: امتیاز گرفتن از تیم ملی حفاری آن هم در اهواز کار سختی است اگرچه بازیکنان ما هنوز به خودباوری نرسیده و قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانند.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ: بازیکنان ما هنوز به خودباوری نرسیده‌اند

به گزارش ایرنا جواد اصغری‌مقدم جمعه شب پس از تساوی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: هر 2 تیم بازی خوب و زیبایی به نمایش گذاشتند و موقعیت های خوبی روی دروازه ها ایجاد شد، فکر می کنم تماشاگران حاضر در سالن از دیدن بازی لذت بردند.

وی با اشاره به اینکه می توانستیم برنده بازی باشیم گفت: بازیکنان تیم ما جوان و کم تجربه هستند و هنوز با یکدیگر هماهنگ نیستند. پیش از بازی با تیم هایپر شاهین شهر در چهار بازی قبل خود شکست خوردیم و این موضوع سبب شد تا از نظر روحی شرایط نامناسبی داشته باشیم.

سرمربی سن ایچ با بیان اینکه در نیم‌فصل اول، 10 هفته صدرنشین بودیم اما در چهار بازی پایانی عملکرد ضعیفی داشتیم گفت: هدف ما قرار گرفتن جزو هشت تیم و رسیدن به مرحله پلی‌آف است. با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول کسب کردیم، سطح توقع از تیم ما بالا رفت و این مورد به تیم ما ضربه زد.

وی در خصوص خطاهای بیشمار بازیکنان تیمش گفت: فکر می کنم داوران قدری زود تصمیم گیری می کنند. برخوردها در بازی فوتسال طبیعی است و بازیکنان ما باید هوشیارتر عمل کنند. در بازی امروز اشتباه داوری، تاثیرگذار نبود و عملکرد داوران خوب بود.

اصغری مقدم گفت: در ادامه تلاش‌ می کنیم کمتر خطا کنیم و با حریفان موقعیت گلزنی ندهیم. ما باید در ابتدای نیم فصل دوم امتیازات لازم را کسب کنیم تا در هفته های پایانی به مشکل نخوریم.

دیدار تیم های ملی حفاری و سن ایچ ساوه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان